فراخوان سرمایه‌گذاری در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام 

فراخوان سرمایه‌گذاری بر روی کسب و کارهای فناورانه و نوآورانه در حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی، با حمایت ستاد اجرایی فرمان امام منتشر شد.

بنابر این گزارش فراخوان با هدف شناسایی فعالین و بازیگران زنجیره ارزش گیاهان دارویی و رفع موانع و مشکلات آنها و همچنین شناسایی و سرمایه‌گذاری روی ظرفیت‌های صادراتی، فرآوری، مکانیزاسیون و استانداردسازی در حوزه گیاهان دارویی توسط مؤسسه دانش‌بنیان برکت و بنیاد برکت وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام برگزار خواهد شد.

این گزارش می‌افزاید: فراخوان ضمن حمایت از طرح‌های فناورانه و نوآورانه این حوزه در قالب سرمایه گذاری جسورانه، مشارکت مدنی و ارائه تسهیلات، با تمرکز بر مواردی از قبیل "تولید و فرآوری ارقام برتر گیاهان دارویی"، "کشت گیاهان دارویی پرمصرف و تولید محصولات فرآوری مبتنی بر بازار تضمینی"، " استانداردسازی یا ایجاد الگوهای کشت بهینه ارقام برتر گیاهان دارویی"، "تجاری‌سازی و توسعه بازار ارقام برتر گیاهان دارویی و طب سنتی"، "حمایت و کمک به راه‌اندازی طرح‌های ملی یا منطقه‌ای مرتبط با کسب‌وکارهای خرد و خانگی یا کسب و کارهای خانوادگی" برگزار میشود.

در پایان آمده است: فعالان و فناوران حوزه گیاهان دارویی و طب سنتی تا تاریخ ۱۰ تیر ۱۴۰۰ فرصت دارند طرح‌های خود را با مراجعه به پایگاه problem.ir ارسال نمایند.
 

کد خبر 1661

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 2 =