پاسخگویی به بیش از ۴۳ میلیون تماس درخصوص کرونا و ثبت نام از ۱۵۰ هزار داوطلب شرکت در تست واکسن کوو ایران برکت در سامانه پزشکی ستاد اجرایی فرمان امام

درمراسمی از تلاش متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

عصر امروز در مراسمی از تلاش جمعی از متخصصان و کادر سلامت فعال در سامانه مشاوره پزشکی ۴۰۳۰ وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام تقدیر شد.

این سامانه علاوه بر ارائه مشاوره تلفنی در خصوص کووید۱۹، ثبت‌نام و انجام مراحل اولیه ورود هزاران داوطلب به کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت را هم برعهده دارد.

سید رضا مظهری، رئیس هیئت مدیره برکت‌تل و مدیر سامانه ۴۰۳۰ در این مراسم اظهار داشت: تیم بزرگی در موضوع کرونا در بخشهای مختلف ستاد اجرایی فرمان امام  در حال فعالیت هستند و این مراسم بهانه‌ای برای تقدیر و تشکر از شما اپراتورهای سامانه ۴۰۳۰ است.

مجری ثبت‌نام از داوطلبان کارآزمایی بالینی واکسن کوو ایران برکت افزود: پس از اخذ مجوز تزریق عمومی نیز کار ما در این سامانه تمام نشده، مطالعه و پیگیری وضعیت بیش از ۲۰ هزار داوطلب که تاکنون واکسن را دریافت کرده‌اند حداقل تا یکسال طول می‌کشد و در این مدت کارشناسان ۴۰۳۰ با آنها در تماس خواهند بود.

مظهری ادامه داد: طبق پروتکل تعریف شده باید با هر داوطلب کارآزمایی بالینی واکسن برکت، بیش از ۲۰ بار تماس گرفته و وضعیت او پیگیری و ثبت شود و اگر نیازی به خدمات کلینیکی و پاراکلینیکی داشته باشد در سامانه ۴۰۳۰ مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. 

وی خاطرنشان کرد: تاکنون بیش از ۴۳ میلیون تماس با سامانه ۴۰۳۰ گرفته شده و این سامانه به گفته مقامات وزارت بهداشت به عنوان بازوی قدرتمند جامعه سلامت تاکنون حجم زیادی از مراجعات حضوری به مراکز درمانی را کاهش داده است.

کد خبر 1671

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 15 =