موفقیت در تولید اسباب بازیِ وطنی نتیجه انتخابی آگاهانه

مجتمع اسباب بازی ایران در کاشان ۲۷۰ قلم اسباب بازی هدف دار، بازی‌ها و سرگرمی‌های فکری و ابزارهای آموزشی و کمک آموزشی تولید می‌کند.

مدیرعامل این مجتمع گفت: علاوه بر خط تولید مجتمع که در فضای ۵۰۰۰ متری با سرمایه گذاری ۴۰ میلیارد تومانی ساخته شده است ۱۵۰ مرکز کار در خانه با حمایت این مجتمع با آن مشارکت و همکاری می‌کنند.
محسن کبیری افزود: مجتمع اسباب بازی ایران علاوه بر تولید محصول در منطقه کاشان از ظرفیت‌های کارگاهای تولیدی در شهرهای اشتیان، اشتهارد و شهرکرد نیز بهره برده است.

وی گفت: دور نماندن از فضای بازار جهانی اسباب بازی موجب شده است که این مجتمع یک خط تولید در کشور چین قطب تولید اسباب بازی دنیا نیز ایجاد کند.
مدیرعامل مجتمع اسباب بازی ایران در کاشان افزود: در حال حاضر ۶۰ نفر در خط تولید و بیش از ۲۰۰ نفر در کارگاه‌های کار در خانه مشغول به ساخت اسباب بازی برای این مجتمع هستند.
حمایت بنیاد برکت از این فعالیت موجب شده است تا ایده شهرک اسباب بازی در آینده نزدیک با سرمایه گذاری مشترک بنیاد و مجتمع اسباب بازی جامعه عمل بپوشد، شهرکی که می‌تواند از خروج ۳۰۰ میلیون دلار ارز از کشورمان جلو گیری کند.

کد خبر 1712

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 1 =