پیام تبریک و تسلیت رئیس ستاد اجرایی فرمان امام در پی شهادت یک جانباز دوران دفاع مقدس و رزمنده مدافع حرم

محمد مخبر در پیامی، شهادت جانباز سرافراز ، حاج علیرضا شهربانوزاده را تبریک و تسلیت گفت.

متن پیام بدین شرح است:

انالله و انا الیه راجعون 

مِّنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُم مَّن قَضَیٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن یَنتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا 

درود خدا بر دلاور مردانی که در طول زندگی خویش مجاهدت، استقامت، استواری و پایداری را در پرونده زرین‌شان نگاشته و سرافراز و پرافتخار در راه سربلندی کشور اسلامی و عظمت ملت ایران لحظه‌ای نیاسودند.

حاج علیرضا شهربانوزاده  از زمره مجاهدانی بود که سال‌های جوانی خویش را به مجاهدت خالصانه و دفاع از انقلاب اسلامی ایران در تمام عرصه‌ها و هم‌رزم  بسیاری از سرداران شهید سپاه اسلام، سپری کرد و مفتخر به مدال جانبازی گردید.

شهید گرانقدر در سال‌های اخیر تجارب ارزنده خود را برای یاری بخشی به مدافعین حرم و کمک به جبهه مقاومت اسلامی در عرصه مقابله با داعش و تروریسم تکفیری به کار گرفت و خدمات ارزنده‌ای از خود به یادگار گذاشت.

اینجانب شهادت سرباز وفادار ولایت را پس از تحمل سال‌ها رنج جانبازی به ملت شهید پرور خوزستان، همشهریان غیور دزفولی، اعضای خانواده معزز و نیز هم‌رزمان و دوستداران ایشان تبریک و تسلیت عرض می‌نمایم.

حضرت حق روح پرفتوح ایشان را در نعیم الهی مقیم و در جوار امام شهیدان، هم‌رزمان و برادر شهیدش محشور و به عموم بازماندگان محترم، صبر و شکیبایی توأم با عزت و سعادت عنایت فرماید.

محمد مخبر
رئیس ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)

کد خبر 1929

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =