پویش ملی مشق احسان استان سمنان از شهر دامغان آغاز شد

حامد احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان سمنان گفت: پویش ملی مشق احسان که به منظور تامین لوازم تحریر و کیف دانش‌آموزان کم برخوردار در سطح استان سمنان انجام می‌شود از دامغان آغاز شد.

حامد احمدی شامگاه یکشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: پویش ملی مشق احسان از سال ۱۳۹۵ هر سال توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در استان سمنان اجرا شده‌ است که امسال این پویش با همکاری گروه‌های جهادی منتخب ستاد در حال انجام است. 

وی ادامه داد: در اجرای این پویش، امسال از گروه‌های جهادی که دغدغه فرهنگی و آموزش دارند، با هماهنگی و مجوز ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) و هماهنگی با وزارت کشور در سطح کلان استفاده می‌شود. 

احمدی بیان کرد: پویش مشق احسان از طریق برپایی غرفه در شهر دامغان آغاز شد که غرفه‌های پویش طی روزهای آینده در دیگر شهرستان ها برپا می‌شود. 

وی اضافه کرد: غرفه‌های پویش در مکان های مختلف شهر طی ۱۰ روز برپا می‌شود که در پایان، ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان نیز معادل آورده مردمی، لوازم تحریر رایگان در اختیار گروه‌های جهادی قرار می‌دهد و در پایان، ترکیب لوازم تحریر و کیف اهدایی مردم و ستاد اجرایی استان توسط گروه‌های جهادی بین جامعه هدف توزیع می‌شود. 

احمدی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این طرح با همکاری گروه‌های جهادی، ایجاد دغدغه‌مندی برای گروه‌ها است تا در سطح جامعه نیز دغدغه فرهنگی ایجاد شود. 

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان سمنان گفت: امیدواریم با مشارکت گیری از مردم در کنار کمک های ستاد بتوانیم خدمات مطلوبی به نیازمندان مناطق محروم استان ارائه کنیم.

/ایرنا

کد خبر 2269

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 0 =