نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار با پرسنل ستاد اجرایی فرمان امام خراسان جنوبی بر اطلاع رسانی خدمات نظام به مردم تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان جنوبی، نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی در دیدار مدیرکل و جمعی از کارکنان ستاد اجرایی فرامین حضرت امام خمینی(ره) خراسان جنوبی گفت: اطلاع رسانی کاری های انجام شده در ابتدا باید به مردم ارائه شود، مخاطب همه امور مردم هستند و از سویی هم همواره بدخواهان نظام تبلیغات سوء، بدگمانی و یاس ایجاد می کنند، همه نهاد های خدمت رسان و وزارت خانه ها انواع خدماتی که داده می شود را بایستی به مردم اطلاع رسانی کنند

آیت الله عبادی افزود: ارائه گزارش اقدامات و اطلاع رسانی امور به مردم خیلی ضروری و مفید است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، گفت: در شرایطی که بیگانگان و غرب پرستان در ساز ناامیدی می دمیدند، رهبرمعظم انقلاب اسلامی با آینده نگری گام دوم انقلاب را نوشتند که بگویند کار تازه شروع شده است.

نماینده ولی فقیه با بیان اینکه برخلاف همه تصورات و توطئه‌های دشمنان، با عنایت خداوند دولت سیزدهم روی کار آمد که کارخود را براساس ارزش های انقلاب شروع کرده است، گفت: امیدواریم در دولت جدید بسیاری از مشکلات حل شود.

آیت الله عبادی با اشاره به اینکه مهمترین شرط در پیاده سازی بیانیه گام دوم انقلاب و اهداف انقلاب اسلامی، انجام به موقع و درست وظایف کاری هر فردی در جامعه است گفت: وقتی می‌گوییم انقلاب یعنی اینکه همه ما باید برای پیشرفت و آبادانی کشور کمک کنیم و درگیر باشیم.

وی گفت: شرط رسیدن به موفقیت ها این است که هر کدام کار خودمان را انجام دهیم، یک هواپیما، خودرو یا کارخانه زمانی به کار می افتد که همه قطعات کار خود را درست انجام دهد، وقتی می گوییم انقلاب اسلامی، نه این است که یک آدرس بدهیم که چرا این کار شد یا نشد، انقلاب اسلامی یعنی خود ما، یعنی مردم و مسئولین، انقلاب اسلامی یعنی کارها در دست همه مردم ایران، دیگر آقا بالاسر نداریم، هرچه هست در دست خود ما است.

نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی افزود: امیدواریم که تجربه های بیش از ۴۰سال و آسیب هایی که از سوی نیروهای نفوذی به مردم وارد شد و مردم آسیب های عظیم دیدند، همواره در یادها بماند، باید هوشیار بود که انقلاب اسلامی یعنی مسئول کارها خود ما هستیم، دارای قانون اساسی، مجلس شورای اسلامی و امروز هم دارای دولت اسلامی شده ایم که جامعه اسلامی و تمدن اسلامی را پیش رو داریم که اینها با حرف درست نمی شود بلکه کار می طلبد.

در ادامه موسوی ، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان گزارش جامعی از اقدامات ارزشمند ستاد در مباحث توانمندسازی فعالیت های اقتصادی ، اجتماعی و اشتغال بیان نمودند 

کد خبر 2494

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =