همزمان در سراسر کشور ۵ طرح بهداشتی درمانی در خراسان جنوبی به نمایندگی در بخش سرداران دهک نهبندان به بهره برداری رسید.

همزمان با آیین بهره برداری از ۵٠ طرح بیمارستانی برکت در سراسر کشور ۵ طرح بهداشتی درمانی در خراسان جنوبی به نمایندگی در بخش سرداران دهک نهبندان به بهره برداری رسید.

ه گزارش خبرگزاری صداوسیمای خراسان جنوبی؛این مراسم امروز بصورت ویدئو کنفرانس، با حضور معاون استاندار و مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام و جمعی از مسئولان محلی برگزار شد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در این مراسم گفت: همزمان با مراسم بهره برداری از ۵۰ طرح بیمارستانی برکت، بهره برداری از پایگاه‌های سلامت شهر نهبندان و روستای ارسک بشرویه، مرکز جامع سلامت روستای بیهود قائن، مرکز جامع سلامت درمیان و دهک نهبندان با اعتبار  ١۵ میلیارد تومان آغاز شد تا ٣١ هزار خانوار خراسان جنوبی از مزایای این طرح‌های بهداشتی و درمانی بهره‌مند شوند .

موسوی افزود:ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه سلامت ۱۷ پروژه‌ی درمانی را با اعتبار ۲۱ میلیارد تومان اجرایی کرده است.



دهقانی رئیس دانشگاه علوم پزشکی بیرجند هم گفت: مرکز جامع سلامت روستای دهک بخش سرداران شهرستان نهبندان با حجم سرمایه گذاری ۴ میلیارد تومان و بهره مندی سه هزار و  ۵٠٠ نفر و هزار و ١٠٠ خانوار و با در پوشش قرار دادن ۶٣ روستا، با مشارکت خیران و بنیاد برکت به نمایندگی از ۴ پروژه مراکز جامع سلامت خراسان جنوبی به صورت ویدیو کنفرانس به بهره برداری رسیده است.

کد خبر 2547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =