توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان های گرگان و غرب استان

توزیع ۲۵۰۰ بسته معیشتی به نیازمندان شهرستان های گرگان و غرب استان


محمد مهدی سلمان زاده مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان گلستان از تحویل و توزیع ۸۰۰ بسته غذائی از سوی بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان در غرب اسدان و مابقی در شهرستان گرگان خبر داد. 
سلمان زاده گفت: این بسته ها اختصاص به خانواده های نیازمند ناشی از بیماری کرونایی است که توسط گروههای مردمی و جهادی شهرستان گرگان و غرب استان در شهرهای بندر گز ، بندر ترکمن، کردکوی و گمیشان توزیع می شود.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره گفت : توزیع این اقلام در ادامه رزمایش مرحله ششم همدلی و احسان به تعداد ۶۸۰۰ بسته در استان می باشد که ارزش هر بسته ۴۵۰ هزار تومان می باشد محتویات این بسته ها برنج، روغن، حبوبات، ماکرونی، رب، قند و شکر و ... است.
سلمان زاده گفت: توزیع عادلانه در سطح استان براساس مصوبه شورای رزمایش از جمله جمعیت، میزان محرومیت و ... برنامه ریزی شده است که عنقریبا در دیگر نقاط استان نیز توزیع می گردد. 
وی در پایان گفت: حضور جوانان در گروه جهادی در عرصه های مختلف از جمله ساخت و تعمیرات خانه های محروم، توزیع بسته های بهداشتی ، لوازم التحریر و ... معتنم و نقش موثری را در خدمات اجتماعی شهرها دارند.

کد خبر 2576

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 7 =