توزیع ده هزار بسته غذایی و ارزاق به نیازمندان و آسیب دیدگان از بیماری کرونا توسط ستاد اجرایی فرمان امام استان اصفهان

تعداد ده هزار بسته معیشتی توسط بنیاداحسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان اصفهان توزیع شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اصفهان  آیت الله سید یوسف طباطبایی نژاد در ششمین دوره رزمایش اهدای کمکهای معیشتی ستاد اجرای فرمان امام خمینی (ره) با اشاره به ششمین دوره اهدای کمکهای خیرانه از اعضا و دست اندرکاران آن ستاد بواسطه اجرای این رزمایش احسان و همدلی تقدیر و تشکر کرد.
وی اظهار داشت: در این راستا از گذشته تاکنون و همچنین بطور ویژه در دوران شیوع کرونا فعالیتهای بسیار زیبا  و ارزنده‌ای در راستای کمکهای خیرانه ستاد در استان و کشور شده است.
امام جمعه اصفهان افزود: در همین دوره هم تعداد زیادی کیف و لوازم التحریر برای دانش‌آموزان و همچنین 10 هزار بسته معیشتی ارزاق در استان توزیع شده است.
وی همچنین از تمامی شهروندانی که در این رابطه از مسیر ستاد اجرایی برای اهدای کمکهای خیرانه خود حرکت و اقدام می کنند تقدیر و تشکر کرد.
نماینده ولی فقیه در استان اصفهان یادآور شد:  در این رزمایش خیرین با جلوداری ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در این کار ارزنده با اجر فراوان گامهای بزرگی برداشتند.
آیت الله طباطبایی نژاد افزود: انفاق و کمک کردن به مستضعفان و فقرا از نظر اسلام بهترین کار خیر است و یکی از وظایف مومنان این است که از مال خود مبلغی را هر ماه و یا هر سال برای کمک به فقرا اهدا کند.
به گفته وی حتی افرادی که خیلی هم وضع مالی خوبی ندارند نباید فکر کنند که کمک کردن وظیفه افراد ثروتمند است بلکه به اندازه توان خود باید مبلغی را  حتی کم برای کمک به فقرا و انفاق هزینه کنند.

دکتر حاجی رحیمیان مدیرکل این ستاد در استان اصفهان در این آئین ضمن تقدیر از گروه های جهادی، خیرین و اصحاب رسانه فعال جهت پوشش برنامه‌های خیرخواهانه ستاد اجرایی گفت: در مرحله ششم رزمایش احسان و همدلی ۱۰ هزار بسته معیشتی شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی و حبوبات، قند وشکر توسط گروه های جهادی و تشکل های مردمی در سراسر نقاط محروم استان و حاشیه شهرها توزیع گردید.

وی افزورد: از ابتدای پیدایش ویروس منحوس کرونا ستاد اجرایی فرمان امام(ره) همواره در تلاش بوده است که در همه زمینه ها در کنار مردم عزیز باشد که بر این اساس تاکنون در استان اصفهان حدود ۱۲۸ هزار بسته معیشتی، ۲۸ هزار کیف دانش آموزی بهمراه لوازم التحریر، ۱۲۰ هزار عدد مرغ، ۸۰سری جهیزیه به نوعروسان محروم توزیع شده است. همچنین در زمینه بحران آبی ماه های گذشته ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ۲۵ مخزن ۵ هزار لیتری به مناطق دارای تنش آبی ارسال کرده است.


حاجی رحیمیان افزود: قرار است مرحله هفتم این رزمایش در آذر ماه با توزیع ۲۰ هزار بسته های پروتئینی گوشت  ادامه یابد.

شایان ذکر است بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در زمینه اشتغال در مناطق محروم و روستاها، ساخت مدارس و مساجد  حمایت خود را انجام خواهد داد.

کد خبر 2778

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 9 =