۱۰۰ ویلچر به معلولان استان بوشهر اهدا شد

بوشهر- به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ه)، ۱۰۰ ویلچر به معلولان استان بوشهر اهدا شد.

به گزارش خبرنگار مهر، امام جمعه بوشهر ظهر سه‌شنبه در این مراسم اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) و گروه‌های جهادی در سطح استان تلاش‌های گسترده‌ای را برای خدمات دهی به مردم نیازمند داشته‌اند.

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری اضافه کرد: استان بوشهر یکی از استان‌های برتر در عرصه خدمات مواسات است و امیدوارم این خدمات مستمر باشد و ما اولین استانی باشیم که مشکلات همه نیازمندان را برطرف کرده باشیم.

وی بیان کرد: یکی از کارهای خیری که در جامعه بسیار مهم است و چالش‌های گوناگون را رفع می‌کند، خدمات اجتماعی به ویژه در حوزه معیشت و زندگی است که با هدایت‌های مقام معظم رهبری و رزمایش‌های مواسات، کارهای بسیار خوبی در سطح کشور در این زمینه صورت گرفته است.

امام جمعه بوشهر افزود: یکی از اقشار بسیار عزیز، بزرگوار و دوست داشتنی، جامعه معلولین هستند که دچار مشکلات حرکتی هستند و نیاز هست که از این عزیزان به اشکال مختلف از جمله حوزه مسکن، اشتغال و کمک به حرکت اجتماعی حمایت شود.

وی بیان کرد: امروز در مصلای جمعه بوشهر با خدماتی که ستاد اجرایی فرمان امام عنایت فرمودند، صد ویلچر همراه با بسته‌های معیشتی به این عزیزان اهدا شد، همچنین در یکی از سفرهایی که بنده به روستاهای منطقه بوشکان داشتم، دانش آموزان آن منطقه تقاضا کردند که وسایل ورزشی ندارند که امروز وسایل آنها خریداری شده و در همین مراسم به آنها اعطا شد.

آیت الله صفایی بوشهری ادامه داد: همچنین دو پارک بازی نیز برای بچه‌های آن روستا ایجاد شده بود که فاقد وسایل بازی بود، که آن وسایل هم در حال تهیه است و در اولین فرصت برای آنها ارسال می‌شود.

وی افزود: این خدمات یک گوشه‌ای از خدمات بزرگ نظام به جامعه نیازمند است و امیدواریم همه خیرین و مسئولین به این عزیزان عنایت و توجه ویژه ای داشته باشند.

در این مراسم ۱۰۰ دستگاه ویلچر همراه با صد بسته معیشتی به ارزش سه میلیارد ریال که توسط بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ه) تهیه شده بود، به معلولین نوجوان استان بوشهر اهدا شد.

همچنین یک سری پکیج کامل ورزشی نیز به سه باب مدرسه احداثی بنیاد برکت که در ابتدای سال تحصیلی جاری در منطقه بوشکان ساخته شده بود اهدا شد.

کد خبر 2793

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 13 =