حمایت 348 میلیارد ریالی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای توسعه زیر ساخت های روستایی استان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد از حمایت مالی 348 میلیارد ریالی از سال گذشته تا کنون در زمینه توسعه زیر ساخت های روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری از حمایت مالی 348 میلیارد ریالی از سال گذشته تا کنون در زمینه توسعه زیر ساخت های روستایی و مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان خبر داد.  

مدیرکل ستاد اجرایی فرمام امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد اضافه کرد: که این میزان اعتبارات در زمینه آبرسانی به ۱۷۲ روستا و ۱۵ طرح در زمینه زیر ساخت های جاده ای مناطق روستایی و محروم هزینه شده است.

وی بیان کرد: که ۴۰ طرح آبرسانی از سال گذشته تاکنون در روستا های این استان اجرا شده یا در دست اجراست که با بهره برداری از آنها مشکل آب آشامیدنی ۱۷۲ روستای این استان برطرف خواهد شد.

ایشان در ادامه بیان نمودند: که ۲۰۴ کیلومتر لوله گذاری، پنج هزار متر مکعب مخزن آب،  ساخت یک حلقه چاه و بهسازی پنج رشته چشمه برای اجرای این پروژه ها انجام شد.

نادری ابراز کرد: که آبرسانی به این روستاها و مناطق محروم استان بیش از ۲۰۰ میلیارد ریال هزینه در برداشت.

ایشان اظهار داشتند: که مجتمع آبرسانی به پشته زیلایی، دیشموک، اسلام آباد جلیل، سرفاریاب، باشت، امامزاده شاه حمزه و لوداب از مهمترین طرح های آبرسانی این ستاد در سال گذشته تاکنون بوده است.

نادری بیان کرد: که بیش از ۱۵ پروژه در حوزه راه و شهرسازی در مناطق روستایی و  محروم این استان  با اعتباری بیش از ۱۳۸ میلیارد ریال اجرا شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد افزود: که این طرح ها در قالب راه روستایی در منطقه دیشموک، زیلایی، مارگون، لوداب و کهگیلویه اجرایی شده است.

شایان نادری اضافه نمود: که با اجرای این تعداد طرح راهسازی بیش از ۵۰ کیلومتر راه روستایی بهسازی اجرا و احداث خواهد شد.

وی تاکید کرد که ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در حوزه های مختلف رسالت های گوناگونی دارد که توانمند سازی از مهمترین آنهاست.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) سه هزار میلیارد ریال تاکنون در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته این استان دربخش‌های مختلف عمرانی و اقتصادی سرمایه گذاری کرده است.

کد خبر 2805

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =