دیدار مسئول قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد

مسئول و اعضا قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادنی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با مدیرکل دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، مسئول و اعضا قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در دفتر اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) با مدیرکل استان دیدار داشتند.

در این دیدار سرهنگ صالحی قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی سپاه فتح استان ضمن تشریح فعالیتها و اقدامات قرارگاه بسیج سازندگی و محرومیت زدایی از آمادگی خود جهت همکاری با مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان را اعلام داشتند و همچنین هر کدام از معاونت های این قرارگاه به بیان پیشنهادات و راهکارهای خود جهت هم افزایی بیشتر پرداختند.

در ادامه این دیدار مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویر احمد ضمن خداقوت به قرارگاه بسیج سازندگی و پیشرفت و آبادانی برای خدمات خوبی که به مناطق محروم استان ارائه داده اند و آمادگی لازم برای همکاری بیشتر را اعلام داشتند.

شایان نادری ضمن تشریح خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بیان داشت: رسالت مجموعه ستاد در سه حوزه توانمند سازی اقتصادی، حوزه زیر بنایی فرهنگی و همچنین حوزه سلامت می باشد.

کد خبر 2841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =