دیدار مدیر عامل محترم بنیاد احسان جناب آقای سلیمانی و مدیر کل محترم ستاداجرایی فرمان امام(ره) جناب آقای زارع با نماینده ولی فقیه در استان ایلام

دیدار مدیر عامل محترم بنیاد احسان جناب آقای سلیمانی و مدیر کل محترم ستا اجرایی فرمان امام(ره) جناب آقای زارع ایلام با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام در این دیدار با اشاره به اقدامات یکسال گذشته این بنیاد در استان ایلام گفت: در تلاش برای ایجاد و تقویت جریان گروههای اجتماعی و انقلابی در استان ایلام هستیم تا سرمایه اجتماعی شکل دوباره بگیرد و با ایجاد پویش‌ها و رزمایش‌های مومنانه این مسیر را دنبال می‌کنیم.

سلیمانی با اشاره به پویش‌ها و رزمایش های این بنیاد گفت: امروز در استان ایلام به افراد کم برخوردار جهیزیه، وسایل گرمایشی و بسته‌های معیشتی پروتئینی اعطا خواهد شد و تمام تلاشمان را برای حفظ آبرو و کرامت ایشان حفظ شود.

مدیر عامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام با بیان اقدامات گروههای همکار بنیاد احسان افزود: با پشتیبانی های بنیاد احسان این اقدامات حمایتی گروههای جهادی و خدمت‌رسانی مردمی که بصورت خانه به خانه توسط گروههای مردمی انجام شده است آثار خوبی مثل دوران دفاع مقدس در ایجاد اعتماد عمومی و سرمایه اجتماعی برای نظام اسلامی داشته است.

وی با تاکید بر فعالیتهای دشمنان در بحران‌ها گفت: در سیل خوزستان، زلزله سی سخت و اندیکا در تلاش بوده ایم اولین مجموعه ای باشیم که در منطقه بحران حاضر شده و با گروههای جهادی همکار اقدامات امدادی داشته باشیم تا دشمنان از این شرایط بهانه و دستاویزی برای تخریب نداشته باشند.

سلیمانی طراحی‌ها و برنامه‌های بنیاد احسان برای پشتیبانی از گروهها و جریان‌ها جهادی و مردمی ادامه‌دار خواند و بنیاد را ملزم به این پشتیبانی های دانست.

گزارش خبرنگار راسان خبر از ایلام؛ حجت‌الاسلام والمسلمین کریمی تبار صبح یک شنبه در دیدار با مدیرعامل بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ضمن تشکر و تقدیر از اقدامات ستاد اجرایی فرمان امام و بنیاد احسان اظهار داشت: متاسفانه در استان ایلام حس امید، همدردی و مسئولیت نسبت به نیازمندان و محرومان کم بود و با تشکیل گروه‌های جهادی و مردمی این حس فراگیرتر شد و حمایت‌های بنیاد در این زمینه بسیار موثر بوده است.

وی در خصوص تأثیرهای فرهنگی این گروه‌ها افزود: این گروه‌ها باید جریان تقویت فرهنگی و دینی را احیا کنند تا در امور معنوی در کنار مادی نیز قدرتمندتر شود تا در جامعه گناه کمتر شود و کارهای خیر توسعه یابد.

نماینده ولی فقیه در استان ایلام با اشاره به شدت نیاز به اشتغال‌زایی گفت: بسیاری از افراد با تحصیلات بالا و گذشته درخشان در این استان بیکار هستند. در این استان بیش از هرچیز نیازمند سرمایه گذاری و اشتغال پایدار هستیم و با قابلیتهای این استان از جمله امکان صادرات، هزینه کم حمل و نقل و نیروی کار ظرفیت خوبی برای سرمایه گذاری است و ایجاد ۳۰ الی ۴۰ هزار شغل مشکل این استان را تا حد خوبی مرتفع خواهد کرد.

کد خبر 2951

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 9 =