راه اندازی خانه احسان محله هادی آباد هرات

در نشستی با حضور مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان یزد، معاون فرماندار، فرمانده سپاه شهرستان، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری هرات و سایر مسئولین و معتمدین محله، خانه احسان هادی آباد راه اندازی و آقای عباس حیدری به عنوان مسئول خانه معارفه شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد ، در نشستی با حضور مدیرکل و معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان یزد، معاون فرماندار خاتم، فرمانده سپاه شهرستان، اعضای شورای شهر و سرپرست شهرداری هرات و سایر مسئولین و معتمدین محله، خانه احسان هادی آباد راه اندازی و آقای عباس حیدری به عنوان مسئول خانه معارفه شد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان در این نشست گفت: قرارگاه کاهش آسب های اجتماعی با هدف حل مسائل و مشکلات اجتماعی محلات آسیب پذیر با استفاده از ظرفیت مردم ساکن محلات تشکیل شده و امید داریم اتفاقات مثبت و تحول گرایانه ای توسط خانه های احسان در محلات را شاهد باشیم.
محمدپناه افزود: با همراهی و کمک مسئولین شهرستان و استان و میدان داری جوانان جهادی محله می توان محرومیت ها را کاهش داد.
احسان عابدی معاون اجتماعی ستاد نیز با اشاره به طرح موضوع حلقه های میانی توسط رهبر معظم انقلاب، خانه های احسان را نمونه ای از حلقه های میانی دانست که حضور مردم در صحنه ی حل مسائل و حرکت به سمت پیشرفت را رقم خواهد زد.
در پایان این نشست، آقای عباس حیدری به عنوان مسئول خانه احسان محله هادی آباد شهر هرات معارفه شد.

مراسم معارفه مسئول خانه احسان هادی آباد شهر هرات 
مراسم معارفه مسئول خانه احسان هادی آباد شهر هرات 

کد خبر 3052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =