دیدار مدیر عامل بنیاد برکت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد

مدیر عامل بنیاد برکت با نماینده ولی فقیه و امام جمعه کهگیلویه و بویراحمد آیت‌الله سید نصیر حسینی دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، محمد ترکمانه مدیرعامل بنیاد برکت کشور که به منظور سفر دو روزه و افتتاح پروژه‌های این بنیاد به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر کرده بود، با آیت‌الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد دیدار کرد.

در این نشست گزارشی از آخرین اقدامات بنیاد برکت در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد به نماینده ولی فقیه در استان ارائه شد. 

آیت الله حسینی بیان کرد: استان کهگیلویه و بویراحمد طبیعت چهار فصل دارد و آب و هوای بسیار خوبی دارد و یقیناً می‌توان از این ظرفیت‌ها بسیار استفاده کرد. و اگر مدیریت‌ها بهتر شود و برنامه‌های منسجم باشد، مشکلات برطرف می‌شود.

وی با اشاره به هزینه‌های سنگین و میلیاردی در شهرک‌های صنعتی، گفت: چرا این همه واحدهای صنعتی تعطیل و رها شده‌اند. فقط دو یا سه واحد تولیدی فعالیت دارند. خوب، این مشخص است که مدیریت مناسب وجود ندارد. وقتی یک واحد تولیدی را دست کسی می‌دهند، اول باید فردی که این واحد را به دست می‌گیرد، بررسی شود که آیا اهلیت و صلاحیت دارد. مشخص است که کارها در شهرک‌های صنعتی با تدبیر انجام نگرفته است. باید در پرداخت تسهیلات و پول بیت‌المال و اراضی ملی به افراد برای سرمایه‌گذاری دقت شود.

ایشان با اشاره به اهمیت مشاغل خانگی و زود بازده افزودند: گاهاً می‌بینی که این مشاغل خانگی بهتر در جامعه جواب می‌دهد و حتی سبب کاهش آسیب‌های اجتماعی می‌شود، و در این راه بنیاد برکت تا کنون در زمینه‌های عمرانی و زیر ساختی کارهای بسیار خوب و ارزنده در سطح کشور و استان کهگیلویه و بویراحمد انجام داده است.

در پایان اضافه کردند: بعد از انقلاب تحول عظیمی در استان کهگیلویه و بویراحمد شکل گرفته در حوزه خدمات آب و برق و جاده به هیچ وجه قابل مقایسه با گذشته نیست باید پیشرفت‌ها ادامه پیدا کند تا بعضی‌ها نظام را به ناکارآمدی متهم نکنند. و با وجود اینکه تحریم‌های سنگین دشمنان برای ایجاد وقفه در خدمت به مردم همیشه وجود داشته مسئولان همگی باید دست در دست هم توطئه‌های دشمنان در تحریم‌ها را خنثی کنند.

کد خبر 3125

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 0 =