اعزام پنجمین کاروان سلامت دام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به روستای عروه در روز ۲۲ بهمن

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد از اعزام پنجمین کاروان سلامت دام ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به روستای عروه در روز ۲۲ بهمن خبر داد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری با اشاره به خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: یکی از  اقدامات این مجموعه، اعزام کاروان سلامت دام به منظور خدمات رسانی در مناطق محروم و عشایری استان می باشد.

نادری گفت: در این مرحله، در روز ۲۲ بهمن ماه این کاروان به منطقه محروم عروه از توابع شهرستان لنده اعزام شد، تا مشکلات آنها را از نزدیک مورد بررسی قرار داده و در حد توان این مشکلات برطرف شود.

وی بیان کرد: به جهت خدمات رسانی به روستاییان و عشایر دام‌های سبک و سنگین و طیور آن‌ها را معاینه و واکسیناسیون قرار میدهیم، که در این مرحله  از اعزام کاروان سلامت دام تعداد ۳ هزار دام روستای عروه را در زمینه‌های مختلف از جمله واکسن، سمپاشی، آموزش دامپزشکی و اصول مربوط به نگهداری دام و توزیع رایگان انواع ویتامین ها و مکمل غذایی دام و موارد دیگر خدمات‌ دهی کردیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه  باید از اقدامات و همکاری‌های شرکت گسترش توسعه گری پردیس،اداره امور عشایراستان، قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه فتح و همچنین شورای اداری شهرستان لنده قدردانی کنیم یادآور شد: ان شاء الله در آینده نزدیک باز هم شاهد اعزام کاروان سلامت دام به دیگر نقاط محروم استان خواهیم بود. 

کد خبر 3322

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 13 =