اقدام انسان‌ دوستانه ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویر احمد در روز پدر

به مناسبت بزرگداشت روز پدر، ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد در حرکتی انسان‌ دوستانه با اهدای 500 بسته‌ معیشتی، بهداشتی و فرهنگی از کارگران فصلی یاسوج پذیرایی نمودند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، به‌ مناسبت بزرگداشت روز پدر ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد به مناسبت روز پدر در حرکتی انسان‌دوستانه به یاری کارگران فصلی شهر یاسوج شتافتند.

ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد و فرمانداری شهرستان بویراحمد، با برگزاری مراسمی در محل مصلی امام خمینی (ره)، با بسته‌های بهداشتی، معیشتی و فرهنگی به ارزش ریالی 500 هزار تومان از 500 کارگر فصلی پذیرایی نمودند.

گفتنی است که در این مراسم پس از برگزاری برنامه‌هایی، به کارگران گفته شد که امروز با دریافت این بسته‌ها، کار نکنند و روز پدر را در کنار خانواده بگذرانند.

نادری مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در این مراسم اظهار داشت: ما قائل به تشریفات نیستیم. ما خادم مردم در ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) هستیم.

وی افزود: آن چیزی که در این مجموعه سرلوحه کارمان بوده، این است که اقشاری که بیشتر در تنگنای اقتصادی بودند و پس شیوع ویروس کرونا نسبت به سایر اقشار در معرض آسیب بیشتری بودند را حمایت کنیم.

نادری اضافه کرد: آن چیزی که هم امروز مورد نظر ما بوده تقدیر و تشکر از این قشر زحمت‌کش است. گفتیم که گوشه‌ای از زحمات این عزیزان را جبران کنیم. در ادامه هم این حمایت‌ها از سوی ستاد اجرایی فرمان امام ادامه خواهد داشت.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام کهگیلویه و بویراحمد در پایان گفت: انتظار داریم دستگاه‌های استانی کما فی‌ السابق حمایت از این عزیزان را سرلوحه کار خود قرار دهند.  

در ادامه، سردار حکمتیان فرمانده تیپ 48 فتح کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: همه مسئولین نظام تلاش کردند در این دوره شیوع ویروس کرونا به هر صورتی که می‌توانند در خدمت مردم باشند.

وی گفت: معیشت مردم پس از ویروس کرونا تحت تأثیر قرار گرفته و زندگی آنها از لحاظ روحی و روانی مورد آسیب قرار گرفته است.

سردار حکمتیان افزود: امروز انشاالله تدبیر خوبی صورت گرفته است.

ایشان با اشاره به کارگران گفت: این عزیزان در روز تعطیل هم آمدند که کار کنند و به سازندگی کشور کمک نمایند. امروز تدبیر بر این شد که این عزیزان اینجا جمع شوند و در یک دورهمی در کنار هم باشیم. من صمیمانه قدردان شما هستم که سختی‌های زیادی را تحمل می‌کنید و در سازندگی کشور هم فعالیت می‌کنید.

کد خبر 3341

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 14 =