دبستان ۹ کلاسه برکت نوش آباد افتتاح شد

با حضور مدیرعامل بنیادبرکت و مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) دراستان اصفهان، دبستان نه کلاسه برکت شهیدفکری درشهرنوش آباد ازتوابع شهرستان آران وبیدگل افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، این واحد آموزشی با نه کلاس درس و زیربنای ۸۵۰ متر مربع با هزینه بیش از ۲۵ میلیارد ریال اعتبار به همت بنیاد برکت ستاداجرایی فرمان حضرت امام(ره) ساخته شده است.
دکترمحمدترکمان مدیرعامل بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) این بنیاد را یکی از برکات جمهوری اسلامی و یادگار ارزشمند امام راحل دانست و افزود: امیدواریم دانش‌آموزان این مدرسه مانند بسیاری ازدانش آموزان و فارغ التحصیلان دانشگاهی مایه افتخارو سربلندی کشورباشند و آینده خوبی را برای پیشرفت و ترقی کشور رقم بزنند.
وی فرهنگ سازی و تقویت روحیه نیکوکاری را موجب رشد و بالندگی جامعه دانست وافزود: مایه افتخاراست که در کنار دولت خیرینی از جنس مردم نیز تلاش و درامرتحصیل از اموال خود هزینه میکنند. وجود این انسان های اثر گذاراز نشانه های رشد جامعه است چه بسا دانش آموزانی که در این بستر نیکوکارانه رشد کرده اند، در آینده بستری برای انجام کارهای خیرخواهانه خواهند شد.
در ادامه این مراسم تورج حاجی رحیمیان مدیرکل  ستاد اجرایی فرمان امام در اصفهان بیان داشت: نیاز امروز جامعه با توجه به تمام محدودیت ها بسط و گسترش فضاهای با کیفیت آموزشی است که در این راستا تلاش می کنیم حتی به تعداد محدود مدارس با کیفیت و مجهزی را آماده کنیم.
حاجی رحیمیان توجه به موضوع آموزش را امری اساسی دانست و اضافه کرد: در استان اصفهان تعدادی مدرسه کانکسی و تعدادی مدرسه خطر آفرین وجود دارد که برخی از این مدارس قابل استفاده نیست ستاد اجرایی فرمان امام بدون شک در راستای تسهیل و بهبود این شرایط برنامه هایی در دستور کار قرار داده است.
وی تاکید کرد: مدرسه‌سازی یکی از بنیادی‌ترین فعالیت‌های اجتماعی و زیربنایی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) است که از طریق بنیاد برکت در روستاها و مناطق کم‌تر توسعه‌یافته‌ی کشور انجام می‌شود.

کد خبر 3414

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 15 =