۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۲

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل از اهدای 110 سری جهیزیه به نوعروسان مناطق کم برخوردار استان اردبیل در قالب پویش ملی احسانه خبر داد.

پویش ملی احسانه با اهدای ۱۱۰ سری جهیزیه کامل به نوعروسان کم‌برخوردار با حضور خیرین، مردم و مسؤولان استانی برگزار شد.

مهدی افتخاری، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل شامگاه سه شنبه مورخ 1400/12/10در این مراسم که در مسجد انصارالحسین اردبیل برگزار شد، اظهار کرد: بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل با همکاری اداره کل اوقاف، ستاد تسهیل و رفع موانع ازدواج و خیرین استان اردبیل اقدام به تهیه و توزیع جهیزیه برای نوعروسان در مناطق کم برخوردار استان اردبیل کرده است.

وی افزود: ۱۱۰ سری جهیزیه در قالب پویش ملی احسانه تهیه شده و در بین نوعروسان مناطق کم برخوردار استان اردبیل توزیع می‌شود که ۵۰ سری از این جهیزیه‌ها توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اردبیل تامین شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان اردبیل بیان کرد: بنیاد احسان یکی از بخش‌های اجتماعی این ستاد است که از ۴ سال پیش تشکیل شده و در عرصه‌های مختلف فعالیت می‌کند و توزیع بیش از ۱۵۰ هزار بسته معیشتی در ایام شیوع ویروس کرونا و توزیع بسته‌های غذایی در مناطقی که درگیر برف ماه‌های گذشته بودند را می‌توان از اقدامات بنیاد احسان عنوان کرد.

وی افزود: اشتغال‌زایی برای بیش از ۲ هزار نفر با اختصاص وام‌های مشاغل خرد خانگی و کارگاهی طی سال‌جاری در اردبیل از مهم‌ترین اقدامات ستاداجرایی فرمان امام خمینی (ره) استان اردبیل است.

کد خبر 3451

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 5 =