آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان البرز

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، آئین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری استان البرز با حضور نماینده محترم ولی فقیه در استان ، مدیرکل ، معاونین و اعضای شورای اجتماعی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز برگزار شد.

در این برنامه که همزمان با روز احسان و نیکوکاری برگزار گردید از ۱۶ نفر از برگزیدگان در گروه های جهادی با رویکردهای مختلف اعم از بهداشتی و درمانی ، عمرانی ، محرومیت زدایی و ... تجلیل بعمل آمد.
این برنامه با عنوان جایزه ملی احسان در کل کشور و با هدف قدردانی از زحمات نیروهای جهادی به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) برگزار می شود.
در این آئین ابتدا مدیر کل ستاد ضمن گرامیدشت اعیاد شعبانیه ، گزارشی پیرامون فعالیت های اجتماعی ستاد در سال جاری در استان البرز ارائه کردند و از زحمات مخلصانه نیروهای جهادی تقدیر و تشکر بعمل آوردند.
در ادامه نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز و امام جمعه کرج ضمن بیان آثار و برکات ایام مبارک ماه شعبان و توصیه هایی در راستای استفاده از فرصت خدمت رسانی به محرومین ، از تلاش های بی وقفه نیروهای جهادی و همچنین ابعاد گسترده خدمات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) اعم از محرومیت زدایی ، پزشکی ، اشتغالزایی و به خصوص تولید واکسن تمجید کرده و با بیان اطلاع داشتن از این فعالیت ها از خدواند متعال برای همه خدمتگزاران به این نظام و مردم شریف ایران اسلامی طلب توفیق روزافزون داشتند.
در پایان هدایا و لوایح یادبود ، به دستان نماینده محترم ولی فقیه در استان البرز به برگزیدگان تقدیم گردید.

کد خبر 3460

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =