آیین تجلیل از فعالین گروههای همکار بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام ره با حضور نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه و استاندار بوشهر

به گزارش آرانیوز از بوشهر ، احمد محمدی‌زاده ظهر امروز در آیین تجلیل از فعالان عرصه احسان و نیکوکاری با اشاره به خدمات ارزشمند نیروهای جهادی در بخش‌های مختلف استان به انتصاب مدیران با ملاک‌های انقلابی و مردمی بودن اشاره کرد و اظهار داشت: در انتصاب مدیران اقدامات مهمی انجام شده و از دیگر استان‌ها پیشتاز هستیم.

وی ویژگی مدیران جدید استان بوشهر را انقلابی و جهادی دانست و بیان کرد: این مدیران در روی کار آمدن دولت آیت‌الله رئیسی به نحوی نقش داشته‌اند.

استاندار بوشهر با بیان اینکه مردم نقش تاثیرگذاری در روی کار آمدن دولت انقلابی آیت‌الله رئیسی داشتند خاطر نشان کرد: در موضوع انتصابات مدیران دستگاه‌های مختلف استان از نمایندگان مردم در مجلس دفاع می‌کنم و اتهام وارده به آنان مبنی بر دخالت در انتصابات را وارد نمی‌دانم و مسئولیت تمام انتصابات را بر عهده می‌گیرم.

محمدی‌زاده با بیان اینکه نمایندگان استان در مجلس افراد شایسته هستند گفت: هیچکدام از نمایندگان استان بوشهر در مجلس برای انتصاب مدیران استان هر چند پیشنهاداتی ارائه کردند ولی اصرار نکردند.

وی انتصابات فرمانداران 10 گانه استان بوشهر را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: برای انتصاب فرمانداران استان، شخصاً تصمیم گرفتم ضمن اینکه هماهنگی با نمایندگان استان در مجلس از سفارش‌های بنده به فرمانداران بود.

استاندار بوشهر باتأکید بر اتحاد و انسجام در استان تصریح کرد: این استان زخم خورده اختلافات است و نباید بیش از این اجازه دهیم اختلافات به توسعه استان لطمه بزند.

استاندار بوشهر: یکساله 10 هزار و 700 واحد مسکونی در استان ساخته می‌شود

محمدی‌زاده با اشاره به اینکه با هر پدیده که امنیت استان را به خطر بیاندازد برخورد می‌شود گفت: بر اساس اعلام وزارت کشور استان بوشهر رتبه دوم تأمین امنیت در کشور را پس از استان تهران دارد و این نشان از وجود امنیت در استان است.

وی حمایت از جهادگران و گروه‌های جهادی را مورد تأکید قرار داد و خاطر نشان کرد: پیگیری جدی برای پروژه راه آهن، انتقال فرودگاه بوشهر به خارج از شهر تکمیل جاده ساحلی بوشهر به گناوه، توسعه بنادر بوشهر، گناوه، ریگ و دیلم، حمایت از گروه‌های جهادی برای اجرا طرح‌های مختلف در استان از برنامه‌های مهم استان است.

استاندار بوشهر کارآفرینی را اولویت مهم استان در سال 1401 دانست و گفت: در این راستا دهیاری‌ها و روستاها مورد توجه ویژه قرار دارند و گروه‌های جهادی از ظرفیت‌های خوب استان برای سهیم شده در اجرا این طرح مهم و خیرخواهانه است.

محمدی‌زاده، سهمیه استان برای ساخت مسکن محرومین در سال آینده را 229 واحد دانست و بیان کرد: گروه‌های جهادی از ظرفیت‌های خوب استان برای سهیم شده در اجرا این طرح مهم و خیرخواهانه است.

کد خبر 3569

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =