پویش «لبخند احسان» در استان سمنان آغاز به کار کرد

سمنان- مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان از آغاز پویش لبخند احسان به همت این ستاد از محلات کمتر توسعه یافته و محروم استان خبر داد.

حامد احمدی  با بیان اینکه طرح غربالگری دندان پزشکی رایگان از سوی ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان با هدف کمک به نیازمندان و محرومان جامعه اجرا شده است، تاکید کرد: این طرح در محلات کمتر توسعه یافته استان تا خرداد ماه ۱۴۰۱ ادامه دارد .

وی با بیان اینکه در این پویش هزینه های دندان پزشکی از جمله هزینه های خدمات و داروهایی که برای این درمان نیاز است، توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی تامین خواهد شد، ابراز کرد: اولویت ما پیرامون ارائه خدمات در پویش لبخند احسان، با محلاتی است که در سطح استان توسعه کمتری پیدا کرده اند و در قالب طرح کاهش آسیب های اجتماعی، خدمات به آنها به ستاد اجرایی واگذار شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام خمینی(ره) استان سمنان ادامه داد: این پویش در شهرستان های سمنان از 15 اسفندماه و به میزبانی دو محله ناسار و اسفنجان آغاز و طبق غربالگری های انجام شده حدوداً ۲۰۰ نفر خدمات دندان پزشکی را دریافت خواهند کرد.

احمدی با بیان اینکه این طرح به مرور در دیگر نقاط استان سمنان نیز اجرا می شود، بیان کرد: ستاد اجرایی و بنیاد احسان سعی دارد تا خدمت رسانی به اقشار محروم جامعه را تنوع ببخشد و لذا مقوله درمانی، تهیه آب سالم برای روستاهای محروم، لوازم التحریر، توزیع بخاری و وسایل گرمایشی و ... از جمله طرح های ستاد اجرایی در سال ۱۴۰۰ بوده است.

کد خبر 3615

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 4 =