دیدار مدیرکل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان

مدیرکل آموزش و پروش کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با مدیرکل این اداره دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد، مدیر کل آموزش و پرورش استان کهگیلویه و بویراحمد با حضور در اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان با مدیر کل دیداری داشتند

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان ضمن تبریک سال جدید خدمت مدیر کل آموزش و پرورش و همکاران ایشان بیان داشتند: آموزش مبنای پیشرفت هر کشوری می باشد و هر چه ما حوزه آموزش را تقویت کنیم به حوزه پیشرفت و توسعه کشور کمک کرده ایم. 

نادری در این دیدار به تشریح فعالیت‌های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در حوزه آموزش و پرورش گفت: بنیاد برکت و بنیاد احسان که از زیر مجموعه‌ های ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هستند، خدمات خوبی در حوزه زیربنایی(ساخت مدرسه) و به تازگی هم قرارگاه عدالت آموزشی بنیاد احسان در حوزه آموزشی استان صورت پذیرفته و تاکنون توسط بنیاد برکت ۸۶ باب مدرسه (۲۷۷ باب کلاس درس) تا سال ۱۴۰۰ با همکاری اداره کل نوسازی مدارس استان ساخته شده است. 

وی گفت: در سال ۱۴۰۱ هم در بحث برچیده شدن ۳۶ مدرسه کانکسی که بالای ۱۵ دانش آموز دارند مشارکت داریم و ان شاءالله مراحل مقدماتی شروع به کار این ۳۶ مدرسه در دستور کار قرار گرفته است و برای کمک به حوزه اموزش و پرورش طبق تفاهم نامه های ابلاغی آماده کمک و همکاری هستیم.

عزت خواه مدیرکل آموزش و پرورش در این دیدار ضمن تشکر از خدمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه آموزش و پرورش به تشریح وضعیت سرانه مکان‌های آموزشی استان پرداخت و از کمبود فضای آموزشی مناسب در استان و به ویژه در شهرستان بویراحمد که بیش از ۳۵ درصد جمعیت استان را دارا می باشد پرداخت و تقاضای نگاه ویژه برای کمک به ساخت فضای آموزشی توسط این ستاد را داشتند. 

کد خبر 3669

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =