توزیع عادلانه خدمات در شهر منجر به ارتقاء زندگی شهروندان می‌شود

سرپرست شهرداری شهرکرد گفت: اگر سرانه عمومی خوب توزیع شود و شهروندان دسترسی مناسبی داشته باشند منجر به ارتقاء زندگی شهروندان خواهد شد.

شهردار شهرکرد در جلسه با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اظهارداشت:

شهرداری جای چتر افکنی برای خدمت است و چتر خدمت بر سر همه شهروندان باید گسترانده شود و این خدمت بی‌واسطه و مستقیم به مردم ارائه شود و تفاوت شهرداری با سایر سازمان‌های خدماتی اینگونه است.

وی با بیان اینکه شهرداری نقطه اتصال مستقیم خدمت نظام اسلامی به مردم است و اثر مستقیم خدمت خوب را مردم متوجه می‌شوند، افزود: این اثر مستقیم باعث می‌شود اگر عملکرد خوب باشد پیوند ذهنی و معنوی و ایجاد رغبت و اتصال به حاکمیت تقویت شود و اگر خدایی ناکرده نتوانیم آنطور که شایسته و بایسته است خدمات خوبی ارائه کنیم شاید ناخواسته منجر به آزردگی ذهنی و عملیاتی باشیم.

سرپرست شهرداری شهرکرد با بیان اینکه شهرداری منابع ملی ندارد و دستش در جیب مردم است، بیان کرد: اخذ درآمد شهرداری یک فرآینده پیچیده است که شهرداری باید درراستای تحقق درآمدهای خود تلاش کند و همچنین تنوع خدمات در این نهاد بسیار زیاد است.

نجفی ادامه داد: تنوع خدمات در شهرداری زیاد است از موضوعات عمرانی و موضوعات دفن و کفن و ... ما در شهرداری وظیفه داریم آسایش شهروندان را تامین کنیم، اگر سرانه خدمات ورزشی و عمرانی و ... و سرانه عمومی خوب توزیع شود و به لحاظ کیفیت شرایط خوبی داشته باشد و شهروندان دسترسی مناسبی داشته باشند منجر به ارتقاء زندگی شهروندان خواهد شد.

وی با بیان اینکه کالبد شهر زمینه ارتقاء آسایش شهروندان است که باید به آن پرداخته شود، گفت: دستگاه‌ها باید به یکدیگر اعتماد کنند چراکه هدف همه ما خدمت به مردم و جلب رضایت مردم و خداوند است.

محمود ابراهیمی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در ادامه جلسه بیان کرد: جمعیت هدف ستاد در استان جمعیت کل استان می‌باشد و در حوزه‌های مختلف عمرانی، خدماتی و... خدمت‌رسانی می‌کند.

وی افزود: در حوزه عمرانی خانه عالم، مسکن محرومین و مدرسه احداث شده است و در حوزه اشتغالزایی و طرح های توانمندسازی و بنگاه محور اجرا شده است. 

ابراهیمی با بیان اینکه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در حوزه سلامت، بحران و حوادث نیز همکاری دارد و بسته های معیشتی در استان بین نیازمندان توزیع کرده است.

کد خبر 3679

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 17 =