تحقق اشتغال در کهگیلویه همچنان در انتظار تعامل مسئولان و بانک ها

اولین جلسه شورای اشتغال کهگیلویه در سال جدید بعداز نشست کارگروه اشتغال و توسعه منطقه دیشموک با محوریت ادارات متولی و بانکها و با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام و مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در محل فرمانداری برگزار شد.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ اولین جلسه شورای اشتغال کهگیلویه در سال جدید بعداز نشست کارگروه اشتغال و توسعه منطقه دیشموک با محوریت ادارات متولی و بانکها و با حضور مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام و مجری طرح های اشتغالزایی بنیاد برکت در محل فرمانداری برگزار شد.

فرماندار شهرستان کهگیلویه با اشاره به شعار سال جاری اظهار داشت: رهبر حکیم انقلاب اسلامی با نگاهی عالمانه و واقع بینانه، هر سال موضوع اقتصادی را باتمرکز بر رفع این مشکل برای شعار سال بر می‌گزینند چرا که موضوع اقتصاد نقطه فشار و پاشنه اشیل کشور ماست 

موسوی اصل افزود :دشمن قصد دارد مردم را از نظر اقتصادی تحت فشار قرار دهد تا مردم را دلسرد و درگیر معیشت کنند تا از سایر عرصه ها دور کنند .

رییس شورای اشتغال کهگیلویه با بیان اینکه مشکلات اقتصادی با مشارکت مردم و مسئولان قابل حل است تصریح کرد : مهمترین راهکار برای تحقق شعار سال همت و اراده از سوی مسئولان و حمایت از سوی بانکهااست.

وی افزود : مهم‌ترین موانع سستی و بهانه جویی‌های بی‌مورد از سوی برخی مسئولان و عمدتا بانکهاست که نباید این سستی را شاهد باشیم.

وی اضافه کرد : ضوابط و دستورالعمل های سیستم بانکی را درک میکنیم اما ناامیدی یک جوان متقاضی که با هزار امید چشم اندازی برای اینده ترسیم کرده است را نمی پذیریم 

وی جذب ٥٢ درصدی تسهیلات اشتغال زای سال گذشته در شهرستان را ضعف ناشایست توصیف و عنوان کرد : امیدواریم در سالجاری با تعامل و همدلی که بین دستگاههای اجرایی و بانکها شهرستان صورت پذیرد , همت ها دلسوزانه بر کاهش مشکلات اقتصادی در شهرستان متمرکز شود .

وی خاطر نشان کرد :این شورا بصورت منظم و منسجم برگزار و مصوبات آن بصورت جدی تا حصول نتیجه  پیگیری می گردد.

شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن ارائه گزارشی از عملکرد بنیاد برکت ، خواستار همراهی بیشتر ادارات همکار و بانکهای عامل شد.

وی گفت: رویکرد مجموعه بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در سال حمایتی آینده  علاوه بر حمایت از مشاغل خرد و خانگی، راه اندازی مشاغل کارگاهی و خانوادگی با تاکید بر ظرفیت های منطقه می باشد.

کد خبر 3709

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =