بازدید نماینده ولی فقیه در استان از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج

نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بازدیدی از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج داشتند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان بازدیدی از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج داشتند.

آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان طی بازدیدی که از کارخانه قند یاسوج داشتند از نزدیک در جریان پیشرفت کار و نحو بازسازی مجدد کارخانه قرار گرفتند و بیان داشتند: این کارخانه نماد صنعت استان می باشد و همه باید کمک کنند که هر چه زودتر این کارخانه به خط تولید برگردد و با توجه به حجم بیکاری که در استان وجود دارد شاهد اشتغال زایی در این کارخانه باشیم.

آیت الله سید نصیر حسینی در این بازدید از زبان مدیرعامل مجموعه کارخانه قند در جریان آخرین اقدامات بازسازی قرار گرفت.

نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام ره استان در ابتدای بازدید به تشریح نحو همکاری دستگاه‌های استانی برای راه اندازی کارخانه پرداخت  و بیان داشت: ۵۱ درصد سهام کارخانه به ستاد اجرایی فرمان امام ره واگذار شده و پیرو رسالتی که ستاد اجرایی در بحث محرومیت زدایی و اشتغال زایی دارد درصدد راه اندازی اصولی و دقیق کارخانه متفاوت از سنوات گذشته می باشد.

وی افزود: همه باید برای راه اندازی این کارخانه که قدیمی ترین نماد صنعت استان می باشد همکاری ویژه و دوچندانی داشته باشند و راه اندازی این کارخانه باعث رونق اقتصادی استان می‌شود.

در ادامه مهندس مقبول مدیر عامل شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج ضمن خوش آمدگویی به نماینده محترم ولی فقیه و تشکر از حضور ایشان و هیات همراه به تشریح فعالیت های صورت گرفته در کارخانه پرداخت.

وی بیان داشت: از زمانی که کارهای راه اندازی کارخانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام ره شروع شده با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و طبق برنامه زمان بندی که ترسیم شده در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.

مدیرعامل کارخانه گفت: انتظاری که از دستگاه‌های اجرایی داریم همکاری همه جانبه برای سرعت بخشیدن به کارهای راه اندازی کارخانه می باشد.

وی در ادامه گفت: خیلی از قطعات کارخانه مستهلک بوده و بخشی هم در کارخانه دیگر وجود ندارند و کارهای مقدماتی خرید وسایل در حال انجام می باشد.

مدیر عامل کارخانه قند در ادامه به تشریح کامل مشکلاتی که در حوزه بدهی های کارخانه می باشد پرداخت و کارهای که تاکنون صورت گرفته بود را برای نماینده محترم ولی فقیه شرح دادند.

کد خبر 3880

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =