از ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوجهای دانشجو تا آغاز توزیع بسته‌های لبخند مادری توسط ستاد اجرایی

بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام در هفته ملی جمعیت برنامه‌های متنوعی را درخصوص اجرای سیاست‌های تشویقی برای فرزندآوری برگزار خواهد کرد.

بنابراین گزارش این بنیاد در راستای اهداف و ماموریت‌های تعریف شده در قانون جوانی جمعیت و همزمان با هفته ملی جمعیت برنامه‌های متنوعی در راستای فرهنگ‌سازی برای افزایش جمعیت و فرزندآوری برگزار خواهد کرد.
 
در ادامه آمده: از جمله برنامه‌های بنیاد ۱۵خرداد در هفته ملی جمعیت ، انعقاد تفاهمنامه با نهاد رهبری در دانشگاه‌ها به منظور ارائه تسهیلات فرزندآوری به زوج‌های دانشجو ،برگزاری نشست خبری با موضوع معرفی اهداف و معرفی کارویژه‌های تعریف شده در رویداد ملی طراحی برای کودک  ، شروع توزیع بسته‌های لبخند مادری به خانواده‌های نیازمند شامل چهل قلم کالای مورد نیاز نوزاد تا دو سالگی خواهد بود.

همچنین در این هفته رویداد تد بنیاد ۱۵خرداد با موضوع جمعیت با حضور مدیران ارشد حوزه جمعیت در دولت و مجلس و با مشارکت فعالان این حوزه برگزار می‌شود.

 در جشنواره طراحی برای کودک نیز طراحان صنعتی فعال در این حوزه ، ایده‌ها و طرح‌های اجرایی خود را برای طراحی منازل و وسایل زندگی خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بیشتر در معرض قضاوت گروه داوری جشنواره قرار میدهند تا در مراحل بعد با حمایت بنیاد ۱۵خرداد این طرح‌ها اجرایی شوند.

انتهای پیام/

کد خبر 3892

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =