۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۰۳:۰۲

بازدید نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بازدیدی از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج داشتند.
بازدید نماینده ولی فقیه استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج

بازدید آیت الله سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره)

بازدید نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بازدیدی از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج داشتند.

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) ؛ نماینده ولی فقیه در استان به همراه مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بازدیدی از شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج داشتند.

آیت الله حسینی نماینده محترم ولی فقیه در استان طی بازدیدی که از کارخانه قند یاسوج داشتند از نزدیک در جریان پیشرفت کار و نحوه بازسازی کارخانه قرار گرفتند و بیان داشتند: این کارخانه نماد صنعت استان می باشد و همه باید کمک کنند که هر چه زودتر این کارخانه به خط تولید برگردد و با توجه به حجم بیکاری که در استان وجود دارد شاهد اشتغال زایی در این کارخانه باشیم.

آیت الله سید نصیر حسینی در این بازدید در جریان آخرین اقدامات و بازسازی های صورت گرفته قرار گرفت.

نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان در ابتدای بازدید به تشریح نحوه ی همکاری دستگاه‌های استانی برای راه اندازی مجدد کارخانه پرداخت و بیان داشت: با توجه به رسالتی که ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث محرومیت زدایی و اشتغال زایی دارد، درصدد راه اندازی اصولی و دقیق کارخانه با روشی بهتر از سنوات گذشته می باشد.

وی افزود: همه باید برای راه اندازی این کارخانه که قدیمی ترین نماد صنعت استان می باشد همکاری ویژه و دوچندانی داشته باشند و راه اندازی این کارخانه باعث رونق اقتصادی استان می‌شود.

در ادامه مهندس مقبول مدیر عامل شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج هلدینگ تخصصی کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ضمن خوش آمدگویی به نماینده محترم ولی فقیه و تشکر از حضور ایشان و هیات همراه به تشریح فعالیت های صورت گرفته در کارخانه پرداخت.

وی بیان داشت: از زمانی که کارهای راه اندازی کارخانه توسط ستاد اجرایی فرمان امام (ره) شروع شده با مشکلات فراوانی مواجه هستیم و طبق برنامه زمان بندی که ترسیم شده در حال برطرف کردن مشکلات هستیم.

مدیرعامل کارخانه قند یاسوج گفت: انتظاری که از دستگاه‌های اجرایی داریم همکاری همه جانبه برای سرعت بخشیدن فرآیندهای مربوط به راه اندازی مجدد کارخانه می باشد.

وی در ادامه گفت: خیلی از قطعات کارخانه مستهلک بوده و بخشی هم در کارخانه دیگر وجود ندارند و کارهای مقدماتی خرید وسایل در حال انجام می باشد.

مدیر عامل کارخانه قند یاسوج در ادامه به تشریح کامل مشکلاتی که در حوزه بدهی های کارخانه می باشد پرداخت و کارهایی که تاکنون صورت گرفته بود را برای نماینده محترم ولی فقیه و سایر مسئولین و هیات همراه شرح دادند.

پایان خبر/

کد خبر 3905

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =