تسهیلات بنیاد برکت در جای درستی هزینه می‌شود

دکتر تورج حاجی‌رحیمیان با حضور در شهرستان دهاقان و دیدار با علی جمشیدیان فرماندار دهاقان با اشاره به فعالیت تسهیل‌گران بنیاد برکت در شهرستان‌ها گفت: در دو سال اخیر ۲۴۸ طرح اشتغال‌زایی توسط بنیاد برکت در این شهرستان مورد حمایت قرار گرفته و بیش از ۱۱ میلیارد تومان تسهیلات به صاحبان این طرح‌ها  پرداخت شده است و با اجرای این طرح‌ها  زمینه اشتغال بیش از ۷۰۰ نفر فراهم شده است.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان اصفهان گفت: تلاش ما این است که روستائیان و جامعه هدف مناطق محروم را توانمند کنیم تا  مهاجرت معکوس انجام شود.

علی جمشیدیان فرماندار شهرستان دهاقان نیز در این دیدار گفت: با همکاری بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) حمایت خوبی از کسب و کارهای خانگی در شهرستان دهاقان صورت گرفته است، این‌که در بنیاد برکت هدف‌گذاری درستی انجام و تسهیل‌گری برای دریافت تسهیلات و به نتیجه ‌رساندن طرح‌ها انجام می‌شود بسیار مهم و قابل  تحسین است.

وی ادامه داد: کاری که بنیاد برکت انجام می‌دهد این است که تسهیلات به فردی که واقعا  قصد اشتغال‌زایی و تولید را دارد پرداخت شده  و در جای درستی هزینه می‌شود، همچنین مراحل بانکی دریافت تسهیلات نیز توسط تسهیل‌گران این بنیاد دنبال می‌شود.

جمشیدیان خاطر نشان کرد: این تلاش‌ها در راستای عمل به فرمایش مقام معظم رهبری در خصوص مهاجرت به روستاها و حمایت از کسب و کارهای خانگی در مناطق محروم انجام می‌شود که امیدواریم در آینده شاهد رشد و پیشرفت این کسب و کارها در شهرها و روستاها باشیم.

کد خبر 3927

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =