۱۰۰ بسته حمایتی بین خانواده زندانیان استان سمنان توزیع شد

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان از اهدای ۱۰۰بسته کمک معیشتی به خانواده زندانیان به مناسبت ماه مبارک رمضان در سراسر استان خبر داد.

حامد احمدی درباره طرح های ماه رمضان ستاد اجرایی، تاکید کرد: در راستای تفاهم نامه ستاداجرایی فرمان حضرت امام ره و سازمان زندان های کل کشور به مناسبت ماه مبارک رمضان تعداد ۱۰۰ بسته کمک معیشتی به خانواده های زندانیان نیازمند استان سمنان، اهدا شد.

وی با بیان اینکه ارزش تقریبی هر بسته پنج میلیون ریال و شامل برنج، روغن، ماکارونی، رب، تن ماهی، قند، شکر، لوبیا و لپه است، ابراز کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان ۱۰هزار بسته معیشتی هم بین خانواده زندانیان نیازمند در کل کشور توزیع شده که یک درصد آن نیز سهم استان سمنان بوده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) استان سمنان با اشاره به تفاهمنامه جدید ستاد با سازمان زندان‌ها، تاکید کرد: براساس این تفاهم نامه، ستاد اجرایی ۱۰میلیارد تومان برای آزادی زندانیان جرایم غیرعمد و عمد ناشی از فقر که دوران محکومیت خود را سپری کردند، اختصاص می دهد.

احمدی بیان کرد: از مردم متدین و همیشه همراه استان سمنان نیز دعوت می کنیم تا به پویش ستاد اجرایی فرمان امام(ره) در رهایی زندانیان همراه شوند تا تعداد بیشتری از این افراد به آغوش خانواده شان بازگردند.

کد خبر 3948

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 4 =