ارائه بیش از ۲۵۰  خدمت در محلات حاشیه نشین شهر سمنان

به همت بنیاد احسان وابسته به ستاد اجرایی فرمان امام ره طرح "لبخند احسان" با هدف ارائه خدمات دندانپزشکی به مناطق کم‌برخوردار و حاشیه نشین سراسر کشور انجام شد.

احمدی مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره استان سمنان با اشاره به اجرای پویش لبخند احسان در محلات حاشیه نشین شهرسمنان از اجرای این پویش در روزه و ماه های آینده در دیگر نقاط محروم و کم برخوزدار استان خبرداد.

وی افزود در این مرحله که بعداز ماه مبارک رمضان در محله کهنه دژ شهرسمنان آغاز شد بیش از ۲۵۰  خدمت رایگان دندانپزشکی به خانوده های کم برخوردار و نیازمند ارائه گردید.

به گفته احمدی خدمات این طرح شامل آموزش بهداشت دهان و دندان، معاینات اولیه، عصب کشی، ترمیم، پر کردن و کشیدن دندان است و ارزش ریالی خدمات بیش از ۱ میلیارد ریال برآورد شده است.
مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام ره با تاکید بر اینکه این طرح تا پایان هر دوماه یکبار در مناطق حاشیه نشین و نیازمند استان اجرا می‌شود گفت: در مرحله اول این طرح که دهه فجر ۱۴۰۰ اجرایی شد بیش از یکصد خدمت دندانپزشکی ارائه شد.
احمدی در خصوص روش شناسایی افراد نیازمند برای ارائه این خدمات رایگان گفت: کار شناسایی نیازمندان با کمک گروه‌های جهادی از یک ماه قبل آغاز شد، خدمات گران قیمت دندانپزشکی از پوشش بیمه‌ای کمی بهره‌مند است، از این رو لبخند احسان در دو حوزه بهداشت دهان و دندان و زیبایی به ویژه برای دختران در سن ازدواج مفید و اثرگذار خواهد بود.
گروه‌های داوطلب جهادی با تخصص دندانپزشکی می‌توانند در ارائه خدمات بیشتر و بهتر به یاری بنیاد احسان بشتابند.
همچنین حضرت آیت الله شاهچراغی نماینده مردم استان سمنان در مجلس خبرگان رهبری ، سردار دامغانی فرمانده سپاه استان سمنان و دیگر مسئولان استانی و شهرستانی از روند اجرای این پویش بازدید نمودند.
کد خبر 3951

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =