جلسه رفع موانع راه اندازی کارخانه هربی فارمد سربیشه گچساران برگزار شد

جلسه رفع موانع سد راه و پشتیبانی‌ها از کارخانه هربی فارمد گچساران با حضور مسئولان ستاد اجرایی فرمان امام(ره) برگزار گردید.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان کهگیلویه و بویراحمد؛ شایان نادری با حضور در کارخانه دارویی هربی فارمد گچساران از این کارخانه بازدیدی داشت و به همراه فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران جلسه رفع موانع سد راه و پشتیبانی‌ها از کارخانه هربی فارمد گچساران برگزار گردید. 

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد در بازدید از کارخانه دارویی هربی فارمد گچساران به همراه فرماندار و مدیران دستگاه‌های اجرایی شهرستان گچساران نیز به حل مشکلات زیرساختی این کارخانه پرداختند.

نادری نیز در این جلسه گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) یک نهاد حاکمیتی است که در زمینه محرومیت زدایی، زیربنایی، اشتغال زایی، آبرسانی روستایی فعالیت‌های مختلفی دارد.

وی اظهار کرد: در خصوص کارخانه هربی فارمد گچساران، صفر تا صد سرمایه گذاری با ستاد اجرایی بوده است، از خرید زمین گرفته تا سرمایه گذاری در شرکت بطور کل با حمایت ستاد اجرایی بوده است و این کارخانه برای اشتغال زایی منطقه در حال احداث است، انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی در همکاری‌ها جلوتر از ما باشند، اما متأسفانه گاها ما مجبوریم دستگاه‌ها را به خط کنیم.

نادری بیان کرد: اگر وقفه‌ای در کار بیفتد مردم متضرر خواهند شد و اگر دستگاه‌های اجرایی همیاری و همکاری لازم را داشته باشند که کار جلو برود، به نفع مردم خواهد بود.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به تأمین اعتبار 200 میلیارد ریالی، تلاش ما این است که در بازه زمانی مشخص کار این کارخانه نهایی شود و انتظار داریم اگر مدیران اجرایی گچساران می‌توانند کار را انجام دهند سریعتر با مدیرکل خود به نتیجه برسند و بتوانیم در این جلسه مصوبه خوبی داشته باشیم.

وی گفت: نامه نگاری‌هایی در خصوص مجوزهای آب و گاز و برق انجام گرفته است و باید به تصویب برسند، مدیران قول داده‌اند که این مشکل را در اولین فرصت حل کنند.

نادری بیان کرد: راه ارتباطی اصلی‌ترین معضل کارخانه است، مذاکرات با راه و شهرسازی و راهداری انجام گرفته است و باید مصوبات از کمیته برنامه ریزی بگذرد. با توجه به اینکه راه ارتباطی یکی از مشکلات گریبانگیر کار است، انتظار داریم که دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم و سریع را داشته باشند.

وی گفت: بحث زمان و همکاری ادارات شهرستانی و استانی به منظور انجام گرفتن کارها و قوت قلب به ستاد اجرایی و مدیر کارخانه برای ما اهمیت زیادی دارد، و ما هم تمام تلاشمان را خواهیم کرد که در چند ماه آینده کارخانه به بهره برداری برسد.

نادری گفت: بیش از 20 میلیارد تومان اعتبار برای ادامه و تکمیل کار نیاز بود که تأمین شد، اما نیاز هست که دستگاه‌های اجرایی مشکلاتی که مطرح شد را حل کنند. 

پرداز مدیر اجرایی کارخانه هربی فارمد نیز گفت: ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد تمام تلاشش را گذاشته برای اینکه کارخانه راه اندازی شود، هزینه‌های زیادی نیز شده است.
وی گفت: در حال حاضر هزینه‌های راه اندازی کارخانه به تصویب رسیده و تصمیم بر این است که در مدت زمان سه ماه کار نهایی و به بهره برداری برسد.

پرداز در خصوص همکاری ادارات در گچساران بیان کرد: با توجه به تجربیاتی که داشته‌ام، مدیران و مسئولان از همین آب و خاک هستند و تلاش دارند که بتوانند کمک کنند، فرماندار گچساران نیز با این دیدگاه جلو آمده است که کار به سرانجام برسد.

کد خبر 3953

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 9 =