دیدار پرسنل کتابخانه‌های عمومی استان با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل و پرسنل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در این اداره کل با مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، مدیرکل و پرسنل اداره کل کتابخانه‌های عمومی کهگیلویه و بویراحمد با حضور در این اداره کل با مدیرکل  ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد به منظور تعاملات و همکاری های دو جانبه ی بیشتر دیدار کردند. 

جبار نژاد مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان ضمن تقدیر و تشکر از فعالیت های ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در بحث رفع محرومیت های استان بیان کرد: آمادگی کامل خود را به جهت همکاری و همراهی با ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در استان برای رفع محرومیت ها و آسیب های اجتماعی مناطق حاشیه نشین و مناطق کمتر توسعه یافته را اعلام می نماییم.

در این دیدار نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد ضمن تبریک انتصاب مدیرکل جدید این اداره کل بیان داشت: بحث کتابخوانی امری راهبری است که باید همه دستگاه ها به اداره کل کتابخانه های عمومی کمک کنند. 

وی گفت: به همت بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) تا کنون دو کتابخانه در دو شهر دهدشت و مادوان به بهره برداری رسیده و در حال استفاده عموم مردم می باشد. 

نادری در ادامه گفت: با رویکرد جدیدی که در بحث محرومیت زدایی در این اداره کل ایجاد شده در کنار قرارگاه محرومیت زدایی و کاروان های که برای خدمات رسانی به مناطق محروم استان اعزام میشوند، پیشنهاد داد که تعدادی از پرسنل کتابخانه های عمومی استان برای ایجاد کتابخانه سیار در کنار کاروان های جهادی و خدمات رسان این اداره کل حضور پیدا کنند.

کد خبر 4122

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 0 =