به همت بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام، پویش نسیم احسان با هدف توزیع و اهدای وسایل سرمایشی در مناطق محروم گرمسیر کشور آغاز شد.

صبح امروز در مراسمی با حضور معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ، مدیرعامل بنیاد احسان و مدیر برنامه جامع سلامت الکترونیک و توسعه بیمارستانهای سیار وزارت بهداشت ، بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه سیار کشور افتتاح شد، همزمان پویش نسیم احسان نیز با هدف توزیع وسایل سرمایشی در مناطق گرمسیر و محروم کشور توسط بنیاد احسان آغاز شد. 

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام در این مراسم گفت: امروز و همزمان با آغاز ماه‌های گرم سال ، شاهد آغاز پویش "نسیم احسان" هستیم که دراین مرحله تعداد ۱۰ هزار وسیله سرمایشی به ۱۰ هزار خانواده در مناطق محروم اهدا خواهد شد.

علی عسگری افزود: ستاد اجرایی فرمان امام در سال گذشته و درفصول سرد سال ، در پویش دلگرمی احسان اقدام به توزیع و اهدای بخاری و لوازم گرمایشی در مناطق محروم  کرد ، مشابه این اقدام نیز با توجه به اعلام نیاز استانها امسال با اهدای وسایل سرمایشی شامل کولرهای آبی و گازی با توان‌های مختلف، پنکه سقفی، پنکه دیواری با توجه به زیست‌بوم و نیاز هر منطقه صورت میگیرد.

وی افزود: ارزش ریالی این اقلام 30 میلیارد تومان میباشد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام ادامه داد: درکنار اهدای وسایل سرمایشی ، تعمیر وسایل سرمایشی مردم در مناطق محروم نیز توسط چند تیم از گروه‌های متخصص جهادی انجام خواهد گرفت.

علی عسگری در ادامه با اشاره به افتتاح بزرگترین آزمایشگاه سیار کشور گفت: امروز بزرگترین و مجهزترین آزمایشگاه سیار کشور توسط بنیاد احسان افتتاح شد که این مجموعه، بخشی از بیمارستان سیار احسان با ظرفیت بستری ۱۱۰ نفر خواهد بود، مساحت این آزمایشگاه ۷۰ مترمربع و هزینه ساخت و تجهیز این آزمایشگاه نیز ۱۰ میلیارد تومان بوده است.

وی خاطرنشان کرد: این آزمایشگاه که می‌تواند به صورت مستقل به مناطق کم‌برخوردار اعزام شود، ظرفیت پذیرش ۲۰۰ نفر در روز را دارد. 

انتهای پیام/

کد خبر 4134

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 6 =