بازدید رئیس محترم دستگاه قضاء از شهرک دارویی برکت

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان البرز و غرب استان تهران ، حجت الاسلام و المسلمین اژه ای رئیس محترم قوه قضاییه به همراه جناب آقای دکتر نوروزی سرپرست محترم ستاد از شهرک دارویی برکت استان البرز بازدید به عمل آوردند.

در این بازدید که با همراهی استاندار و نماینده مردم شریف ساوجبلاغ در مجلس شورای اسلامی،  مدیر عامل شهرک دارویی برکت و تنی چند از مسؤولین ستاد انجام شد ، ابتدا با حضور در ساختمان شرکت شفا فارمد، میهمانان از نزدیک در جریان روند تولید واکسن کوو ایران برکت قرار گرفتند.

رئیس دستگاه قضا  تولید واکسن بومی کرونا را از افتخارات نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران دانست و گفت: تولید واکسن ایرانی کرونا به جوانان ما اعتماد و قدرت بخشید و ثابت کرد که می‌توان علی‌رغم وجود محدودیت‌ها و فشارهای فراوان، یک کار بزرگ و به‌ظاهر انجام نشدنی را به نتیجه رساند.

پس از این بازدید، با حضور رئیس دستگاه قضا و مسؤولان مجموعه گروه دارویی برکت و ستاد اجرایی فرمان امام خمینی (ره)، خط تولید واکسن محصولات بیولوژیک و پپتیدی شرکت بیوسان فارمد افتتاح شد.

سرپرست محترم ستاد نیز در جریان این دیدار ضمن اشاره به اقدامات ستاد در حوزهای مختلف اعم از وظایف اصلی ،  اقدامات اجتماعی،  اشتغال زایی و اقتصادی ستاد اظهار داشت، تولید داخلی واکسن کرونا و صرفه جویی ۲۰۰ میلیون دلاری هزینه ها از این طریق گفت: با صادرات واکسن ایرانی کرونا می توانیم ارزآوری خوبی هم برای کشور داشته باشیم.

کد خبر 4349

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 0 =