رزمایش غدیر احسان و نسیم احسان در استان برگزار میگردد.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد از برگزاری دو رزمایش بزرگ غدیر احسان و نسیم احسان دیگر در استان خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) کهگیلویه و بویراحمد، شایان نادری مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان از برگزاری دو رزمایش بزرگ غدیر احسان و نسیم احسان دیگر در استان خبر داد.

نادری افزود: ان شاالله با همکاری گروه های جهادی، هیات مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد به مناسبت عید غدیر خم تعداد ۲۵ هزار پرس غذای نذری در سراسر استان خواهیم داشت.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام استان کهگیلویه و بویراحمد هم چنین به رزمایش نسیم احسان در استان اشاره کرد و گفت: در این رزمایش تعداد ۲۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی اعم از کولر و پنکه به وسیله گروه‌های جهادی در مناطق محروم و کمتر توسعه یافته استان، در میان مردم محروم و مستضعف توزیع خواهد شد.

شایان نادری به تعداد رزمایش‌ هایی که تاکنون در استان با محوریت ستاد اجرایی و با همکاری گروه های جهادی، هیئت‌های مذهبی و سازمان‌های مردم نهاد برگزار شده اشاره کرد و گفت: تا به امروز تعداد ۱۸ رزمایش در زمینه های مختلف توزیع بسته های معیشتی، بسته های بهداشتی، بسته های آموزشی، لوازم سرمایشی و گرمایشی در استان برگزار شده است.

کد خبر 4417

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 2 =