بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از مراحل احیای کارخانه قند یاسوج

محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور ضمن تشکر از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی مجدد شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج گفت: تولید شکر این کارخانه گام مهمی در راستای تامین یک کالای اساسی کشور می باشد

بازدید معاون هماهنگی امور اقتصادی وزیر کشور از مراحل احیای کارخانه قند یاسوج

به گزارش روابط عمومی هلدینگ کشاورزی و صنایع غذایی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) ؛ معاون هماهنگی و امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزارت کشور به همراه استاندار کهگیلویه و بویر احمد و هیات همراه از روند احیای شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج بازدید نمودند.

محسن کوشش‌تبار معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منطقه ای وزیر کشور ضمن تشکر از زحمات ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی مجدد شرکت فرآورده های غذایی و قند یاسوج گفت: تولید شکر این کارخانه گام مهمی در راستای تامین یک کالای اساسی می باشد.

وی گفت : همه دستگاه‌های اجرایی باید تمام تلاش و همکاری را با مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) برای راه اندازی کارخانه و برطرف کردن موانع پیش رو داشته باشند.

در حاشیه این بازدید استاندار کهگیلویه و بویراحمد گفت: در راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج هیچ عذر و بهانه‌ای از دستگاه‌ها پذیرفتنی نیست. 
 استاندار کهگیلویه و بویراحمد ضمن تقدیر و تشکر از زحمات مجموعه ستاد اجرایی فرمان امام (ره) گفت : از همه مدیران دستگاه‌های اجرایی می‌خواهم که با تمام توان جهت راه‌اندازی کارخانه قند یاسوج با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) همکاری کنند.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت فعال شدن کارخانه قند یاسوج افزود: با توجه به اینکه محصول این کارخانه استراتژیک و مورد نیاز مردم است لذا جهت همکاری برای راه‌اندازی کارخانه قند هیچ عذر و بهانه‌ای از مدیران پذیرفتنی نیست و همه باید برای هر چه سریعتر فعال شدن این کارخانه پای کار باشند.
پایان خبر/

کد خبر 4486

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 10 =