کمک گروه‌های جهادی ستاد اجرایی فرمان امام به سیل زدگان دشتستان

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: گروه‌های جهادی این ستاد بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ پرس غذا میان آسیب دیدگان سیل دشتستان توزیع کردند.

به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز بوشهر، سید محمدحسن تقی زاده در بازدید از مناطق آسیب دیده از سیل و آبگرفتگی‌های اخیر در شهرستان دشتستان بیان کرد: از همان ساعات اولیه پس از سیل چندین گروه جهادی همکار با بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام به کمک خانوارهای نیازمند شتافتند و از طریق برپایی آشپزخانه سیار و پخت و توزیع غذای گرم به یاری مردم شتافتند.

وی افزود: تا کنون بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ دست غذای گرم تهیه و میان خانوارهایی که از آبگرفتگی وسیل آسیب دیده‌اند، توزیع شده است.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان بوشهر گفت: توزیع ۵۰۰ تخته پتو و ۵۰۰ بسته غذایی ۷۲ ساعته و چندین هزار بطری آب معدنی و مقادیر زیادی ماسک و مواد ضد عفونی کننده به‌عنوان نیازهای اولیه خانوارهای آسیب دیده  از دیگر اقداماتی است که جهادگران در شهرستان دشتستان انجام داده‌اند.

وی مجموع کمک‌های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در استان بوشهر در این زمینه را افزون بر ۶ میلیارد ریال عنوان کرد.

کد خبر 4530

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =