کمک 350 میلیون تومانی ستاد اجرایی فرمان امام(ره) به سیل‌زدگان چهارمحال و بختیاری

مسئول ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) چهارمحال و بختیاری گفت: پس از وقوع سیل و خسارت‌های وارد شده به مردم این ستاد در کنار مردم حضور یافت و کمک‌های ضروری را به دست مردم رساند.

محمود ابراهیمی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره سیل‌های اخیر در استان چهارمحال و بختیاری گفت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) پس از وقوع سیل و خسارت‌های وارد شده به مردم در کنار مردم حضور یافت و کمک‌های ضروری را به دست مردم رساند.

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) خاطرنشان کرد: ۲ هزار بطری آب معدنی به ارزش ۶ میلیون تومان، ۳۰ جفت چکمه به ارزش ۴ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان، ۳۰ دست بادگیر به ارزش ۵ میلیون و ۴۰۰ تومان، ۱۰ تخته چادر به ارزش ۵۲ میلیون تومان، ۶۰۰ تخته پتو به ارزش ۹۰ میلیون تومان بین مردم سیل‌زده توزیع شد.

ابراهیمی افزود: ۳ هزار کنسرو ماهی، گوشت شتر، گوشت گوساله به ارزش بیش از ۱۵۰ میلیون تومان تهیه و بین مردم توزیع شد.

وی ادامه داد: بیش از ۱۰ میلیون تومان برای تهیه دارو در مناطق سیل‌زده به مرکز بهداشت کمک شد همچنین دو عدد کارواش به مبلغ ۱۸ میلیون تومان برای شست‌وشوی منازل و فرش‌های مردم خریداری شد.

ابراهیمی اظهار داشت: این اقلام در مناطقی مانند سردشت لردگان، دیمه و نیاکان کوهرنگ، بارده، دیناران اردل و برخی مناطق دیگر توزیع شد.

کد خبر 4655

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 10 =