تمرکز اصلی موکب های مرز مهران پیشگیری از گرمازدگی زائران باشد

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، گفت: فعالیت و تمرکز اصلی موکب ها در زمینه توزیع آب خنک و شربت آب لیمو خنک جهت پیشگیری از گرمازدگی در مرز مهران بسیار مهم و حائز اهمیت است که باید مورد توجه قرار گیرد

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی استان ایلام 《محمد زارع》، در جمع دبیران گروهای جهادی اربعین استان، اظهار کرد: بیش از ۲ میلیون آب‌ معدنی سرد توسط ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره)، برای زوار امام حسین (ع) در مرز مهران دپو و توزیع می‌شود. 

زارع، با بیان اینکه که فعالیت موکب‌ها ستاد اجرایی برای ارائه خدمات به زائرین مرز مهران از ۱۹ شهریور شروع و تا سه روز بعد از اربعین ادامه دارد، خاطرنشان کرد: روزانه ۲۵ تا ۳۰ هزار پرس غذا توسط موکب‌های ستاد اجرایی بین زوار توزیع می‌شود .

وی ادامه داد: علاوه بر این روزانه ۱۰ تن یخ، یعنی حدود ۵۰۰ قالب یخ در روز توسط دستگاه پرتابل یخساز تولید و در بین موکب ها توزیع میشود.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام با تاکید بر اینکه این نهاد انقلابی به صورت شبانه روزی و با تمام توان در راستای محیا کردن سفری با ارامش و راحت زائران مرز مهران است، تصریح کرد: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام( ره)، متعلق به مردم است و در راستای خدمت به زائران اربعین از هیچ کوششی دریغ نخواهد شد.

کد خبر 4663

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =