خدمت‌رسانی فعالان عرصه محرومیت‌زدایی به ۵۲ محله در مازندران

«آهنگران» با اشاره به خدمات‌رسانی در حوزه محرومیت‌زدایی به ۵۲ محله در قالب طرح «تحول و توانمدسازی محلات» با عنوان «طرح ۲۰۲۰»، گفت: فعالان عرصه محرومیت‌زدایی در فاز اول به ۲۶ محله مشغول خدمت‌رسانی هستند.

«محمد آهنگران» معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مازندران، صبح امروز (پنج‌شنبه) در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع‌پرس در حاشیه اعزام فعالان عرصه محرومیت‌زدایی استان مازندران به عتبات عالیات که در مرکز فرهنگی و موزه دفاع مقدس استان برگزار شد، از اعزام ۳۰۰ نفر از فعالین عرصه محرومیت‌زدایی در محلات کم‌برخوردار و حاشیه شهرهای استان به زیارت اربعین حسینی خبر داد.

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان مازندران افزود: این برنامه با همکاری ستاد اجرایی فرمان امام (ره)، کمیته امداد امام خمینی (ره)، جمعیت هلال احمر و بهزیستی تحت عنوان ستاد تحول و توانمندسازی محلات کم‌برخوردار، به‌صورت متمرکز انجام می‌شود.

وی با اشاره به خدمات‌رسانی در حوزه محرومیت‌زدایی به ۵۲ محله در قالب طرح «تحول و توانمدسازی محلات» با عنوان «طرح ۲۰۲۰»، گفت: فعالان عرصه محرومیت‌زدایی در فاز اول به ۲۶ محله مشغول خدمت‌رسانی هستند.

آهنگران با بیان اینکه این اعزام به‌صورت متمرکز انجام شده است، گفت: این طرح سال گذشته طبق فرمان رهبر معظم انقلاب شروع به‌کار کرده است و در این نوبت چهار اتوبوس به اربعین حسینی اعزام شدند.

انتهای پیام/

کد خبر 4829

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 7 =