تجلیل استاندار کهگیلویه و بویراحمد از ستاد اجرایی فرمان امام (ره)  به پاس تلاش های شبانه‌روزی +جزئیات

سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که جزء دستگاه‌های ارزیابی جشنواره شهید رجایی نبودند اما به پاس تلاش شبانه‌روزی و مدیریت خوب، اجرای مصوبات سفر و پیگیری برنامه‌های دولت تجلیل شدند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ستاد اجرایی فرمان امام (ره) استان، شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان کهگیلویه و بویراحمد با دستور کار معرفی دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی به ریاست استاندار برگزار شد.
سید علی احمدزاده در این جلسه با بیان اینکه ۷۰ دستگاه در جشنواره شهید رجایی مورد ارزیابی قرار گرفتند، گفت: دستگاه‌های که توانستند درصد بالایی از شاخص‌ها را کسب کنند مورد تجلیل قرار  گرفتند

دکتر احمد زاده استاندار کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: با مشارکت سازمان نوسازی مدارس و بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان امام (ره) کلاس‌های درس بالای ۱۵ نفر که به صورت کانکسی بودند برچیده شدند و برنامه داریم کلاس‌های کانکسی بالای ۱۰ دانش‌آموز را جمع و مدارس سنگی را به مدارس ایمن تبدیل کنیم.

 احمدزاده در ادامه سخنان خود در شورای برنامه‌ریزی از اقدامات ستاد اجرایی فرمان حضرت امام قدردانی کرد و یادآور شد: ستاد اجرایی فرمان امام با سرکشی به مناطق محروم استان و همچنین در اوج بیماری کرونا با توزیع بسته‌های معیشتی و بهداشتی مردم را مورد حمایت قرار دادند از طرف دیگر این ستاد با اجرای مصوبات سفر رئیس جمهور ۳۵۰ میلیارد تومان در کارخانه قند هزینه کرده و این واحد بزرگ صنعتی استان  در آستانه بازگشت به چرخه تولید قرار دارد.

گفتنی است اداره کل امور مالیاتی، مدیر شعب بانک سپه، اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، دانشگاه علوم پزشکی، شرکت آب منطقه‌ای، اداره‌کل ثبت اسناد و املاک، سازمان جهاد کشاورزی، اداره‌کل بهزیستی، اداره‌کل اقتصاد و دارایی، مدیر شعب بانک صنعت و معدن، کمیته امداد حضرت امام (ره)، اداره کل ارتباطات و فناوری اطلاعات و اداره‌کل نوسازی مدارس در شاخص‌های مختلف به عنوان دستگاه‌های برتر جشنواره شهید رجایی معرفی و لوح سپاس دریافت کردند.

همچنین سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی، صدا و سیمای مرکز کهگیلویه و بویراحمد و ستاد اجرایی فرمان امام (ره) که جزء دستگاه‌های ارزیابی جشنواره نبودند به پاس تلاش شبانه‌روزی و مدیریت خوب، اجرای مصوبات سفر و پیگیری برنامه‌های دولت تجلیل شدند.

کد خبر 4907

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 10 =