مدل‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بهترین راهکار توسعه چهارمحال و بختیاری

مدل‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) بخاطر دارا بودن زنجیره تسهیل‌گری و نظارت، در قیاس با دیگر نهادهای انقلابی برتر بوده و بهترین راهکار برای توسعه مناطق محروم کشور است.

روانبخش رئیسیان مجری بنیاد برکت در چهارمحال و بختیاری در تکمیل این مطلب به تشریح چند مدل اصلی توانمندسازی اقتصادی بنیاد پرداخت و ادامه داد: «مدل آسمان» در زمینه آیین‌نامه سرمایه‌گذاری مردمی و اشتغال نیروی انسانی در کنار «مدل سحاب» در زمینه سرمایه‌گذاری اجتماعی و «مدل آفتاب» در زمینه فقرزدایی و توان‌افزایی، مجموعه کاملی برای رفع فقر از مناطق کمتر برخوردار کشور است. اجرای این مدلها در کنار چند مدل فرعی دیگر به همراه زنجیره تسهیل‌گری و نظارت می‌تواند فقر در کشور را ریشه‌کن کند.

این مجری در مورد فعالیت خود نیز گفت: بیش از 5 سال است که به عنوان مجری بنیاد برکت مشغول فعالیت هستم و طی این سالها هزاران طرح را اجرایی کرده‌ام. البته قبلا تعداد طرح‌ها کمتر بود و از سال 1398 تلاش بنیاد شدت گرفت. از سال 1400 نیز تعداد این طرح‌ها چند برابر شده است. در سال 1400 دو هزار و 250 طرح داشتم که بیش از یک هزار و 700 طرح را به طور کامل اجرا کردم. در سال 1401 نیز بیش از 2 هزار و 400 طرح را در دست اجرا دارم.

 مدل‌های اشتغال‌زایی بنیاد برکت بهترین راهکار توسعه چهارمحال و بختیاری

رئیسیان در مورد حوزه‌های فعالیت خود در استان چهارمحال و بختیاری نیز توضیحاتی ارائه کرد و افزود: در گذشته بیشتر در حوزه‌های کشاورزی، صنعت و معدن، خدمات و صنایع دستی کار می‌کردیم ولی اخیرا با کمک بنیاد برکت به حوزه‌های گردشگری و دانش‌بنیان نیز ورود جدی داشته‌ایم. در حوزه انرژی‌های سبز و به ویژه ایجاد پنل‌های خورشیدی نیازمند کمک مالی هستیم و امیدواریم که بنیاد برکت همچون گذشته در این زمینه نیز پشتیبان مردم خوب استان چهار محال و بختیاری باشد.

کد خبر 5034

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 2 =