دیدار مدیران کل جهاد دانشگاهی و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام

مدیران کل جهاد دانشگاهی ایلام و ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان با هم دیدار و در زمینه‌های مختلف همکاری به گفتگو پرداختند. 

به گزارش روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان ایلام، 《 محمد زارع》، مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام، در این دیدار با تأکید بر لزوم تلاش بیشتر بر رفع مسائل و مشکلات مردم استان و محرومیت زدایی، اظهار کرد: با توجه به سیاست‌ها و اهداف این ستاد در خدمت رسانی به مردم می توان همکاری های مشترک خوبی با جهاد دانشگاهی به ویژه در حوزه اشتغال به عنوان حلقه مفقوده استان صورت بگیرد. 
 
وی، با اشاره به لزوم رفع معضل بیکاری در استان ایلام، گفت: انواع آسیب های اجتماعی و مهاجرت بی رویه از جمله پیامدهای معضل بیکاری در استان است و ایجاد اشتغال می تواند جلوی بسیاری از این پیامدها را گرفته و زمینه بازگشت نخبگان به استان را فراهم سازد.

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان ایلام، ادامه داد: پرداخت تسهیلات به 2500 طرح از ابتدای امسال تاکنون و برنامه ریزی برای پرداخت تسهیلات به 1500 طرح دیگر تا پایان امسال در استان در قالب طرح های خورد مشاغل خانگی بویژه در مناطق محروم روستایی از جمله اقدامات این ستاد در راستای ایجاد اشتغال در این استان است.

زارع، همچنین بر لزوم تخصیص هدفمند اعتبارات محرومیت زدایی و اشتغالزایی به نهادهایی که به طور مستقیم با مردم در ارتباط هستند، از نزدیک با نیازهای آنها آشنایی دارند و به صورت تخصصی در زمینه اشتغال فعالیت دارند به منظور جلوگیری از هدررفت سرمایه تأکید کرد و گفت: با توجه به فعالیتهای تخصصی جهاد دانشگاهی در زمینه های مختلف به ویژه در بحث اشتغال و اهداف ستاد اجرایی فرمان حضرت امام خمینی(ره) زمینه های خوبی برای توسعه همکاری های مشترک وجود دارد.

کد خبر 5113

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 2 =