وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران

همزمان با فرا رسیدن شب یلدا ، مدیرعامل و جمعی از مدیران بنیاد 15 خرداد از یکی از مراکز نگهداری معلولین در حاشیه شهر تهران دیدار کردند.

به گزارش روابط عمومی بنیاد 15 خرداد، در این دیدار بسته هدیه یلدایی بنیاد 15 خرداد ستاد اجرایی فرمان امام (ره) به کارکنان این مرکز اهدا شد. سپس در بازدید از بخش های مختلف از جمله واحد توانبخشی، روانشناسی، مددکاری و درمان ، مقرر شد که واحد مدیریت عمرانی بنیاد 15 خرداد نسبت به مناسب سازی سریع بخش هایی از این مرکز درمانی  که نیاز به بازسازی فوری دارند، اقدامات لازم را انجام دهد.

 وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران          وعده مناسب سازی مرکز نگهداری معلولین حاشیه شهر تهران

در حاشیه این دیدار مدیرعامل بنیاد 15 خرداد با اشاره به اقدامات این بنیاد در حوزه سلامت اجتماعی اظهار داشت: تاکنون طرح‌های مثبت حرکت ۱ و ۲ با هدف اهدای اقلام توانبخشی مانند ویلچر، واکر، عصا و تشک مواج به معلولین اجرا شده است.

مهندس علیان زادگان افزود : مناسب سازی تعدادی از پارک‌های کشور به تجهیزات بازی ویژه معلولین،  غربالگری‌های اسکلتی- حرکتی کودکان جهت پیشگیری از معلولیت کودکان و تامین کمک هزینه خرید عینک و کاشت حلزون شنوایی در مناطق کم برخوردار از جمله دیگر برنامه‌های بنیاد در این حوزه است.

وی با اشاره به طرح مناسب‌سازی مسکن معلولان تاکید کرد: مناسب‌سازی ۱۰ هزار منزل مسکونی برای معلولین از برنامه‌های مهم بنیاد ۱۵ خرداد دز قالب طرح ملی "مثبت حرکت 3" در سال آینده است.

کد خبر 5239

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 12 =