توزیع ۲۸هزار بسته پروتئینی در قالب پویش سفره احسان در استان سمنان

سمنان- احمدی، مدیرکل ستاد اجرایی استان سمنان از توزیع ۲۸هزار بسته پروتئینی در قالب پویش سفره احسان در سراسر استان خبر داد و گفت: ۱۱۰ هزار کیلوگرم گوشت در این طرح توزیع شد.

به نقل از روابط عمومی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، استان سمنان ، حامد احمدی  اظهار کرد:  پیرو اهداف و برنامه های بنیاد احسان ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره)، به منظور حمایت و یاری رساندن به معیشت افراد محروم و کم برخوردار، ۲۸ هزار بسته پروتئینی حاوی گوشت مرغ منجمد در طرح پویش سفره احسان اقدام می‌کند.

احمدی با بیان اینکه بیش از ۱۱۰ هزارکیلو گرم گوشت مرغ منجمد در قالب طرح سفره احسان از طریق گروهای جهادی سطح استان بین نیازمندان در حال توزیع است، تصریح کرد:  بیش از ۵۰میلیارد ریال برای خرید گوشت مرغ توسط بنیاد احسان ستاد اجرایی هزینه شده  با توجه به پیش بینی‌ها گوشت مرغ مذکور به دست ۲۸هزار خانواده کم برخوردار در استان می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه ۲۰۰ گروه جهادی، خیریه و هیات مذهبی در سطح استان سمنان با این ستاد همکاری دارند، گفت: ستاد اجرایی در راستای محرومیت زدایی با تمام توان پای کار است.

احمدی در ادامه اضافه کرد: در این پویش بیش از ۱۸ تن مرغ منجمد در اختیار کمیته امداد امام خمینی ره استان و بیش از ۵تن مرغ در اختیار بهزیستی استان سمنان، برای توزیع بین مددجویان تحت پوشش این نهاد ها قرار گرفته است. 

کد خبر 5246

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 7 =