بهره‌گیری از نگاه شهدا برای دفاع از انقلاب و اسلام

مدیرکل بازرسی و نماینده ویژه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در معیت مدیر کل این ستاد در استان اصفهان با حضور در اصفهان با خانواده شهدا و جانبازان مدافع امنیت این استان دیدار و گفتگو کرد.

سردار حمیدرضا حسین‌آبادی در سفر به اصفهان با خانواده جانبازان و شهدا مدافع امنیت این استان دیدار و گفتگو کرد.

نماینده ویژه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) در دیدار با خانواده شهید اسماعیل چراغی از نیروهای یگان ویژه که در اغتشاشات اخیر به درجه رفیع شهادت نائل آمد گفت: شاهد جنگ ترکیبی علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بودیم که در این جنگ  دشمن از هر سلاح و فضایی برای دستیابی به اهداف خود استفاده کرد و این سربازان بی‌ادعا و خالص ولایت بودند که توطئه شوم دشمن را با نثار خون خود خنثی کردند.

سردار حسین‌آبادی اظهار کرد: در طول 43 سال شهدایی زیادی را داشته‌ایم؛ اما شهدا مدافع امنیت ویژه هستند.

وی اضافه کرد: از هر دسته و رسته که در راه امنیت مردم و نظام از جان خود گذشته‌اند و شهید و جانباز شده‌اند جز بهترین نیروها بوده‌اند که خون پاک آنها آتش اغتشاشات را خاموش کرده است.

سردار حسین‌آبادی در دیدار با خانواده جانبازان شهریاری و اکبری از یگان ویژه نیروی انتظامی استان اصفهان گفت: سند مظلومیت نظام خون به‌ناحق ریخته شده شهدا و آسیب‌های جانی و مالی است که متحمل شده‌ایم و طراح تمام این اغتشاشات دشمنانی هستند که برای نابودی نظام متحد شده بودند.

در ادامه این دیدارها نماینده ویژه سرپرست ستاد اجرایی فرمان امام (ره) با مادر شهید امنیت محسن حمیدی که در بیمارستان کاشانی اصفهان بستری بود ملاقات کرد و از وی عیادت کرد.

سردار حسین‌آبادی در دیدار با خانواده شهدای امنیت بسیج و سپاه محمدحسین کریمی و محسن رضایی بیان داشت : باید بتوانیم با بهره‌گیری از نگاه شهدا از انقلاب و اسلام دفاع کنیم این در حالی است که در قائله آمریکایی - صهیونیستی اخیر جوانان پرورش‌یافته مکتب شهادت در مقابل استکبار ایستادند.

مدیرکل بازرسی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) عنوان کرد: شاهد بودیم دشمنان از فضای مجازی و حقیقی در داخل و خارج با تمام توان برای براندازی نظام جمهوری اسلامی ایران متحد شدند؛ اما با ایثار شهدا نقشه‌های آنها نقش‌برآب شد.

وی با بیان اینکه در هر استان یک باب جدید از عظمت خانواده شهدا را می‌توانیم شاهد باشیم افزود: جوانان ما در سخت‌ترین شرایط پای نظام ایستاده‌اند و دیگر دشمن چیزی برای گفتن ندارد و این نظام بااقتدار به حرکت روبه‌جلو خود ادامه خواهد داد.

کد خبر 5439

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =