تجلیل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان از خانواده شهید مهدی لطفی

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) استان لرستان با حضور در شهرستان دورود و منزل شهید مهدی لطفی، از خانواده وی و مقام شهید تجلیل کرد.

مجید طائف در دیدار با خانواده شهید لطفی اظهار کرد: خداوند متعال بر کسانی مثل شما که عزیزی را در راه خدا از دست داده اید، سختی را تحمل می کنید، مصیبتی را تحمل می کنید، مژده ای  الهی را بیان فرمودند «اولئک علیهم صلوات من ربهم و رحمه » و بر شما دورود و رحمت الهی می فرستد .

وی افزود: شهدای ما در درگاه خداوند، درجاتشان عالی و مقربند و پدر، مادر، همسر و فرزندان در این افتخار الهی شریک اند .

مدیر کل ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ه) لرستان بیان کرد: امروز پیشرفت و توسعه کشور ما در سایه جانفشانی شهدای عزیز و از خود گذشتگی آنان اتفاق افتاده است

طائف تصریح کرد: شهدای ما چراغ هدایت جامعه و خانواده های آنها بهترین الگوی پایداری هستند و خون پاک آنها، صبر خانوادهایشان، عزت، آبرو و سربلندی برای ما به ارمغان می آورد.

شهید لطفی از شهدای اغتشاشات زندان اوین بود که به‌ همراه مأمورانی که به محل تجمعات اعزام شده بودند، اما در مسیر آنها یک گروه ۲۰ نفره از اغتشاشگران با ریختن روغن و سایر مواد لغزنده روی زمین در تردد آنها خلل وارد کردند و همان گروه به سمت آنها کوکتل مولوتف پرتاب و آنها را مجروح کردند که پس از انتقال استوار یکم مهدی لطفی پور در بیمارستان به شهادت رسید.

این شهید 28 ساله دارای یک فرزند دختر هفت و نیم ماهه است و در خانه اجاره ای ۳۹ متری زندگی می کرد.

کد خبر 5448

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 8 =