پیام تبریک دانشمند به مناسبت سالگردپیروزی انقلاب اسلامی

مدیرکل ستاد اجرایی فرمان امام(ره) هرمزگان در پیامی سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی ایران را تبریک گفت.

متن پیام بدین شرح است:

از جمله هدف های اصلی انقلاب اسلامی،رسیدن به"استقلال و آزادی"است.
بیان گذار جمهوری اسلامی ،امام خمینی (ره)معتقد بودند که هرکس با اعمال و کردارش باعث شود که این اصل  خدشه دار شود خائن به اسلام و کشور خود است.

انقلاب اسلامی ایران که خون بهای شهیدان و ثمره همه فداکاری های مردم مسلمان و شجاع ایران به رهبری امام راحل(قدس سره شریف)است 
گواه ایستادگی و ایمان مردم این نهضت عظیم بوده است و امروز که در آستانه چهل و چهارسالگی پیروزی انقلاب باید گفت:بزرگترین حامیان این انقلاب، ملت شریف ایران و مستضعفان جهان بوده اند.

انقلاب اسلامی ایران هدیه الهی است که از جانب خداوند به این مردم مظلوم عنایت شده و قادر به تامین سعادت همه مسلمانان و مستضعفان جهان در دنیا و آخرت است.
بی تردید مهمترین و اولین هدف انقلاب (زنده کردن اسلام و اجرای قوانین آن )است.
که مردم در شعار های انقلابی خود آن را طلب می کردند و در دوازده فروردین سال ۱۳۵۸ با ۹۸/۲درصد به اجرای آن رای دادند.


اینجانب ضمن تبریک فرا رسیدن 22 بهمن از همه آحاد مردم شریف دعوت عرض میکنم با حضور پرشور، گسترده و بانشاط در راهپیمایی 22 بهمن  که بیانگر وفاداری و ایستادگی  پایدار آنها به انقلاب اسلامی و علاقه مندی همیشگی به  مقام معظم رهبری حضرت آیت الله خامنه ای و شهدای عزیز و آرمان های بلند ملت ایران است، تداوم بخش مسیر پرافتخار پیشرفت و تعالی ایران اسلامی باشند و دشمنان این مرز و بوم و بدخواهان انقلاب اسلامی و را همچون همیشه مایوس و ناامید بگذارند.

کد خبر 5556

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 5 =