تهیه و توزیع تجهیزات توانبخشی برای مددجویان و معلولان گرامی در مناطق کمتر برخوردار استان

به گزارش واحد خبر و رسانه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) استان البرز و غرب استان تهران ، به همت بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) تجهیزات توانبخشی جهت توزیع بین مدد جویان مناطق کمتر برخوردار استان آماده توزیع می باشد.

سید مهدی میرغفاری مدیرکل ستاد دراستان البرز طی جلسه ای با حضور مدیرکل بهزیستی استان در توضیح این پویش گفت: بعد از پویش مثبت حرکت( تهیه و توزیع ویلچر) که مددحویان سازمان بهزیستی استان از خدمات آن بهره مند شدند ، دراین مرحله به همت بنیاد ۱۵ خرداد تجهیزات توانبخشی معلولین بزرگوار تهیه و آماده توزیع در مناطق کمتر برخوردار می باشد.

ایشان در ادامه توضیح داد: این وسایل شامل واکر ، عصای نابینایان ، عصای جسمی حرکتی ، تشک مواج ، تشک ویلچر و ... می باشد.

مدیرکل ستاد ضمن اشاره به روش شناسایی مددجویان اعلام کرد مددجویان و معلولین بزرگوار از طریق سازمان بهزیستی استان و خانه های احسان شناسایی و به اداره کل ستاد اجرایی در استان معرفی شده و پس از بررسی نیازمند بودن ، این وسایل به ایشان اهداء خواهد شد.

تهیه و توزیع تجهیزات توانبخشی برای مددجویان و معلولان گرامی در مناطق کمتر برخوردار استان  تهیه و توزیع تجهیزات توانبخشی برای مددجویان و معلولان گرامی در مناطق کمتر برخوردار استان   تهیه و توزیع تجهیزات توانبخشی برای مددجویان و معلولان گرامی در مناطق کمتر برخوردار استان

کد خبر 5565

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =